18.02.2013

VINN BILLETTER TIL SMÅTROLLMESSE - AVSLUTTET

Til helgen er det Småtrollmesse her i Trondheim.
Et samlingsted for gravide og foreldre med stands av mange flotte utstillerer som kommer med gode tilbud, foredrag og kurs rettet mot småbarnsforeldre og familielivet.


Det er første gang dette arrangeres og det vil foregå på Britannia Hotell.
Vennebyen kommer, det er egne lekerom for barna, catwalk og foredrag av Famlab og Foreldrekompetanse innen førstehjelp, selvfølelse hos barn og hvordan man som foreldre kan takle trass. 
Det siste foredraget har iallefall jeg tenkt meg på!
Billetter får du kjøpt her
Jeg er så heldig at jeg får dele ut 3 familiebilletter for hele helgen til dere!

Fortell meg hva du kunne tenkt deg å fått med deg på årets messe (se bilde under)
og legg igjen en kommentar i feltet under. Jeg trekker en vinner allerede på torsdag
Lik gjerne Småtrollmessa på Facebook også.

To dager med lærerik morro.
Jeg skal ivei, skal du?

post signature

22 kommentarer:

  1. Så kjekt at du fikk mulighet til å dele ut biletter! Her var det mye spennende,men det jeg kunne tenkt meg å tatt del i-er førstehjelpskurset. Vi har en liten gutt på 2 år som lider av alvorlig nøtte og eggallergi. Vi må konstant gå rundt med adrenalin sprøyte(epi pen) og ALLTID være obs på om det befinner seg nøtter i det rommet han er. Man kan aldrig bli utlært og terpet nok på førstehjelp:-) mvh anja
    Anjapija@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg vil delta på førstehjelp:))))

    SvarSlett
  3. Jeg ville fått med meg hvordan man kan styrke et barns selvfølelse og vennebyen er nok en innertier for 4-åringen :) Krysser fingrene. Hilsen Lise O. mjelde@epost.no

    SvarSlett
  4. JEg kunne tenkt meg å fått med meg om " en god start på livet" om bekkenløsning, bekkenlæsning, kiropraktor og fysioterapaut forteller om kolikk ol. og om hjemmefødsel. eller alt! så vanskelig å bestemme seg:)
    Hilsen Siv Anita. anitasiv@yahoo.com

    SvarSlett
  5. Christine Thrana18/2/13 19:25

    Jeg kunne tenkt meg flere av foredragene, bla "styrk barnets selvfølelse" , foredrag om konflikthåndtering/trassalder, "hvordan maten påvirker vår helse" og førstehjelpskurs!:)

    Hilsen Christine.
    Christine_Thrana@live.com

    SvarSlett
  6. Jeg kunne tenkt meg foredraget om hvordan styrke barns selvfølelse, og kpnflikthåndtering/trassalder:-) og førstehjelp!!
    Hilsen Rita rita_qvenild@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Jeg har kjempe lyst til å få med meg førstehjelpskurset for barn, og hvordan styrke barns selvfølelse. Mange av leverandørene som har stands kunne jeg også kunne tenkt meg å besøkt, bla Risarosa.

    Christina
    cekseth@gmail.com

    SvarSlett
  9. sv:
    Er det jeg hører rykter om, at tiden FLYR med nummer 2. Derfor PRØVER jeg å nyte her og nå og denne magiske tiden vi er inne i. Det skal jeg også ha i bakhodet når hun er født. Nyte hver dag, på tross av slitsomme dager. De blir jo så fort store :)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne vinne for å få tatt med treåringen på vennebyshowet! Hun elsker vennebyen, og det hadde vært så stas å få sett de live! Ville også blitt med på førstehjelpskurset.
    Lill.steen@hotmail.com :-)

    SvarSlett
  11. Jeg kunne tenkt meg å delta førstehjelpskurs for barn, bla "styrk barnets selvfølelse" , og foredrag om konflikthåndtering/trassalder..

    Hilsen Janice
    janice_diaz90@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Det så utrolig morro ut. Bare så synd jeg bor så langt unna,men hadde jeg ikke vært høygravid hadde jeg kunnet tatt turen ;)

    SV: Her går soverommet i hvitt og gull, og generelt mye prismer, mørkebrune møbler og hvite tekstiler og gull metaller :)

    SvarSlett
  13. Oi, så masse spennende! Jeg kunne virkelig tenkt meg å få med meg foredragene om proteinintoleranse, tankefeltsterapi i forhold til fødselsangst og ikke minst førstehjelp! :) Alle leverandørene på messa, få med meg de gode tilbudene osv. Hele messa, egentlig ;)
    MVH Marthe, mail: martheihammer@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne delta på førstehjelp samt se vennebyen.
    anjakal@online.no

    Mvh Anja Kalland

    SvarSlett
  15. Jeg ville fått med meg "styr barnets selvtillit" og selvfølgelig vennebyen =)

    SvarSlett
  16. jeg har 4 barn,3 av dem er født 3 år på rad! så i vår storfamilie med 4 barn med ulike personigheter så vil det meste på denne messen være helt perfekt.Da særlig styrk barnets selvfølelse,Førstehjelp på barn,Foredrag om konflikthåndtering samt Når følelsene tar overhånd.Barna ville blitt kjempeglade for å få se Vennebyen imens-med stor familei og trang økonomi er det ikke så ofte vi kan ta dem med på slike begivenheter.
    Mvh Siv (petersensiv@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Jeg kunna tenkt meg og deltat på førstehjelp for barn:) og vennebyen, gutten min på 2 år er veldig glad i vennebyen:) hilsen Christinakjoren@msn.com

    SvarSlett
  18. kunne tenkt meg "styrk barnets selvfølelse" eller "utnytt permisjonstiden" :)

    ninavalvaag@hotmail.com

    SvarSlett
  19. E d nå æ hadd kunna tenkt mæ å få m mæ så e d foredraget om å styrke barns selvfølelse da eldstemann treng å bli litt tøffer og få litt bedre trua på sæ sjøl, han ska vær så snill hele tia at når nå unga e ekkel m han så tør han ikke å stå opp for sæ sjøl. :-\ har også kunna tenkt mæ førstehjelpskurset ;-) d har vi alle bruk for. :-) Hadd også vært utrulig gøy å få en dag med eldstemann å kos oss :-)

    SvarSlett
  20. Vi har en på 6 måneder og venter en om 6 måneder, så hadde vært veldig fint å fått innspill fra foredragsholdere om førstehjelp og selvfølelse. Men mest for å kunne finne på noe sammen som familie og koset oss sammen:)

    SvarSlett
  21. Kunne veldig gjærne ha tenkt meg å fått med meg førstehjelp! Minstemann på 2 år sluttet å puste 23 desember i fjord og det var takket være noen skarve kunnskaper om hjerte, lungeredning som reddet han. Vennebyen hadde selvfølgelig også vært morro for gutta på 2,5 og 5 år :)
    Lisaalexandra91@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Kunne ha tenkt meg "En god start på livet". Ellers ser programmet veldig kjekt ut. Messa blir nok kjempebra :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag