16.02.2013

Planlegging av navnefest

En ting som har gått litt i glemmeboken denne permisjonen, var å arrangere navnefest for Live. 
Husker hvordan jeg kosa meg med forberedelsene til Tuvas dåp, men denne gangen har det bare blitt utsatt gang på gang. Nå er det klart at pappapermisjonen føres over til meg, og jeg kan sette av tid til planlegging og forberedelser til den store dagen. Jeg gleder meg!

Har begynt så smått å tenke farger, hva skal serveres, kaker jeg vil bake og utstyr jeg trenger.
Invitasjoner, bordkort og takkekort er det reklamebyrået Superlativ som skal designe for oss. 
Noen av dere husker kanskje Siriaa? -  Det er hun som har tatt på seg dette oppdraget. 

Her er noen inspirasjonsbilder fra Siri:

Invitasjoner

Bordkort

Superlativ tilbyr alt av design og trykksaker til dåp, navnefester, bryllup, konfirmasjoner av produkter som bordkort, menykort, invitasjoner, takkekort - igrunn hva man måtte ønske til den store dagen
Personlig og flott til en minnerik dag




Prislistene finner du her
Er du på utkikk etter noe spesielt til en stor dag er jeg sikker på at Siri kan hjelpe deg. 
Jeg gleder meg utrolig mye til en minnerik dag for Live
Du kan kontakte henne via siri@superlativ.no

post signature

6 kommentarer:

  1. Stilig. Gleder meg til å følge med i forberedelsene :) Ha en super Lørdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  2. Åh, så spennande. Blir kjekt å fylgje med på forberedelsane i tida framover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig :)
      Gleder meg til å få dato og lokalet på plass :) Da kan den skikkelige planleggingen begynne :)

      Slett
  3. Å det blir nok kjempe fint:) hvirdan fikk dere overført pappa perm? Hørt det er så vanskelig å få til. Gleder meg til å høre mer om navnfest. Men er en døpt og den andre skal ha navn fest?

    SvarSlett
    Svar
    1. Far hadde ikke krav på pappaperm, derfor fikk jeg den. Han er selvstendig næringsdrivende. Ja, det er vanskelig, men om man ikke oppfyller kravene blir den heldigvis overført til meg :)

      Ja, Tuva ble døpt fordi det var en tradisjon på hennes fars familie. Jeg er ikke døpt selv og har ikke noe forhold til det, derfor ble det bestemt at Live kun skal ha navnefest :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag