26.02.2013

Over og ut!

Har de to siste dagene vært en tur på butikken til mamma for å hjelpe til.
Kjenner det er utrolig godt å komme seg ut uten barna og en fullpakket stellebag på slep.
En liten smakebit på hverdagen som kommer snikende innpå, samtidig som jeg får en påminnelse på at permisjonen ikke varer evig. De siste ukene jeg har full permisjon skal jeg prøve å nyte mer og har satt meg noen mål jeg håper å nå før den virkelige hverdagen er igang.


Nå er barna i seng, jeg har tatt av sminken og kommet meg inn i kosedressen. Planen resten av kvelden er å ligge her som et slakt og nyte stillheten. 
Ha en fin kveld
post signature

2 kommentarer:

  1. Det er så rart med det når man er mamma, man glemmer liksom at man er en egen person :p Tenker det var godt å komme ut litt og bare være deg, kjenner følelsen ;)
    Håper du får noen herlige siste uker av permisjonen!

    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  2. Rart det der når ett år brått nærmer seg ferdig. Tiden flyr alt for fort.
    Kos deg masse siste tiden:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag