09.02.2013

Nytt design

God morgen!
Hatt en fin start på uka? Det har jeg!
Tuva er til pappaen sin og Live sov til kl 08. Nå ligger hun å sover første duppen og jeg har tid til å sette meg litt med bloggen.

I går satt jeg å lekte litt med designet på bloggen, endret farger og laget bakgrunnen selv.
Ser det forresten likt ut på alle dataer, eller kommer bakgrunnen skeivt ut hos dere?

Har ikke blitt enig med meg selv på fargevalg og valgt en lys rosa/lilla variant (bilde 1) og en i mer gammelrosa farge (bilde 2)
Håper du vil gi meg din ærlige tilbakemelding

BILDE1

BILDE 2

Slik ser det ut på min skjerm
Jeg er nok selv mest fornøyd med bilde nr2.


Kan også hjelpe om andre trenger blogghjelp.
Bare se HER



EDIT: Jobber fortsatt med designet på bloggen og det kan derfor oppstå små forandringer og skeivheter mens jeg redigerer og endrer litt.

10 kommentarer:

  1. Selv er jeg veldig glad i rosa, så jeg liker det nye designet veldig godt! :) (litt usikker på om fargen er dus rosa eller dus lilla på skjermen min forresten). Fint med den stjerna som "sitter fast" hele tiden på venstresiden. Liker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) La inn en litt mørkere farge nå :) Litt lei alt det babyrosa i grunn :P

      Slett
  2. Syns det var veldig fint jeg :) Bittelitt kjedelig kanskje, kunne hatt litt mer dill i headeren? Liker litt pynt jeg ;) Enig med Vigdis over her; den stjerna som sitter fast er veldig fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar Sofie :) Har lenge skulle byttet ut headeren, men blir aldri fornøyd :P Men helt enig i at jeg vil ha en som er litt mer personlig enn den som står nå

      Slett
  3. Elsker fargen! Passer kjempe godt nå som det nærmer seg første vårmåneden! :)Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei Stine
    Vakre farger på designet ditt og headeren er nydelig!
    Ja, det kommer litt skeivt ut hos meg. Bruker Safari og har 27 tommersskjem.
    Tusen takk for herlige tips hos meg!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tonje :) Vanskelig i forhold til pixler da dette varierer fra Ipad, safari, chrome og internet explorer. Må lese litt mer rundt dette trur jeg!
      God lørdag :)

      Slett
  5. Syns både farger, header og dekor som du bruker nå er kjempefint, fargen blir litt dus-grålilla på min skjerm :) Men layouten er veldig skjeiv hos meg, og det virker som om menyen til høyre er for smal i forhold til det du har der.

    Ha en finfin søndag :)

    SvarSlett
  6. Det nye designet ble mye søtere og vårlig! Jeg liker'e! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag