27.02.2013

Murphys lov

" Alt som kan gå galt, går galt"
Det er iallefall slik det har vært her denne ettermiddagen.
Det var ubeskrivelig godt å få igjen normalrytmen på hjertet og få jentene i seng. Live er opp på beina og står selv i korte perioder og tror selv hun kan å gå. Hun er høyt og lavt og må følges med hele tiden. I tillegg har hun funnet ut at det er kjedelig å sove, så vil starte dagen rundt kl 06. Det er heldigvis ikke på grunn av Live at innlegget har fått denne titelen, men en litt klomsete storesøster som er alt for lik mammaen sin som lita.
Jeg kjenner meg sånn igjen i henne. Man vil så gjerne men kroppen følger ikke med. Jeg veltet ALLTID et glass pr måltid og snublet i alt som var. Man vil så gjerne, men følger ikke med at kroppen vokser så da er det lett å snuble i seg selv.  
Kort fortalt: Tv'n gikk ad undas på grunn av en bamse (!!!!!!!!), en hel dorull ble rullet ut for hun skulle lage snøengel, og da hun var ferdig skulle hun skylle ned alt i do! Tett, kan man si.
Etter utallige knall og fall endte hun med å gå rett inn i døra si på tur til sengen
Takker høyere makter for at denne dagen straks er over.
Kjellerstue tv'n kom opp og jeg sitter bare å venter på at den skal smelle i gulvet
Nå er det klart for middag og idol
Vært koselig og tent lys etter en slik dag, men jeg er redd huset brenner ned. For dette er en typisk "sånn dag" da det kan skje..
post signature

4 kommentarer:

  1. Uff, ikke gøy....men man får trøste seg med at ingen er alvorlig skadet og at de som er aktive og kreative kommer langt i livet!
    Min Datter har vært både høyt og lavt hele livet!!!
    Slapp av og nyt livet.

    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, helt klart :)
      Nå er jeg helt rolig igjen og klar for en ny økt i morgen :P ( må legge inn noen timer med søvn først, da)

      Slett
  2. uff, kjedelig med sånne dager. Heldigvis ingen alvorlige skader skjedd. Håper uflaksen er brukt opp for en stund framover:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, sånne dager man tenker "TYPISK!" Heldigvis svært få av de :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag