28.02.2013

Kjoler: check!


Kjolene er i boks!
Nå venter vi spent på pakker i posten og håper kjolene passer. 
Ikke enkelt å finne matchende kjoler til jentene i den alderen de er i nå så måtte på Ebay for å finne noe, og tror de kommer til å bli som små prinsesser den dagen. Jeg må nok legge meg i hardtrening for å komme inn i min, men får ta det som motivasjon, eller kjøpe ti par hold-in strømpebukser. Noen soltimer skader vel heller ikke
Enda en ting kan krysses av "to do" lista før den store dagen
post signature

4 kommentarer:

  1. Herlig! Kommer til å bli nydelige:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, veldig spent på hvordan de blir "live"

      Slett
  2. Så nydelig :)
    De ser nok ut som prinsesse i de vakre kjolene ja!

    Må stort sett til svigermor for å sy inn kjoler osv jeg handler til min datter.....lang og tynn :)

    Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, gleder meg til å se de på :)
      Mamma har heldigvis dreisen på symaskinen også, så om de må syes inn hjelper hun nok til. Verre om min er for trang :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag