17.02.2013

Inspirasjon: navnefest

Når barna er syke og sover mye, har jeg fått litt tid til planlegging og surfing på Internett etter fikse ideer. Vi tenker å få til en lørdag i april der vi samler familie til en dag med god mat og desserter for å feire Live.

Tema skal gå i hvitt og rosa. Mye er klart og andre ting må tenkes på litt mer. Jeg storkoser meg med planlegging og innkjøp. 
Selve kaken har jeg tenkt å bake selv - en to etasjes kake i stil med resten av festen
Her er et lite inspirasjonsbilde i planleggingen

Har jo lyst til å be alt av tanter, onkler og søskenbarn av oss foreldre, men da ender vi på en gjesteliste på ca 120 gjester!. Så vi må finne ut hvem vi skal be og hva vi skal servere.
Vi har tenkt på koldtbord, men hva bør det inneholde? Har ikke lyst å ha det typisk tradisjonelt igrunn. Har dere noen lure ideer?

PS: På facebooksiden til bloggen kan du nå se en lur gaveide til babyshower, nyfødte eller dåpsgave
post signature

6 kommentarer:

  1. Ka med tapas??

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker forslaget :)
      Tenker å få familien til å hjelpe til sånn at vi står for maten selv :)

      Slett
  2. Her vsr det mye som passer til en slik festdag :) Gleder meg til å se hva du finner på Stine.
    Vi måtte og kutte ned på gjester,ellers ville det blitt aaaltfor dyrt,og ikke kunne vi brukt lokalet vi ønsket.

    Hva med tapas inspirert koldtbord da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg selv! Håper dato og lokale blir ordnet til i morgen! Guri, som jeg gleder meg! Tapas høres himmelsk ut - det skal vi vurdere

      Slett
  3. Så masse flott inspirasjon du har funnet her :) Og jeg GLEDER meg til å se kaken! Du er jo så flink :D

    SvarSlett
  4. Så spennende! Gleder meg til å se hva du får til!;)Du er superflink!Ønsker deg en nydelig mandag! <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag