11.02.2013

God mandag!

Hatt ei fin helg?
Det har jeg! Har ikke gjort noen ting og bare kosa meg her hjemme med mann og minstejenta.
Tuva har vært til pappan sin så da blir det automatisk litt roligere i hjemmet.

I går kom hun hjem og vi var på nydelig middag til mamma for å feire morsdagen.
Til kaffen ble det servert pavlova - jeg rett og slett elsker den kaken!
Hun hadde brukt oppskriften min fra bloggen, og den finner dere HER.

PS: Hurra for Martine som gikk videre på Idol og Margaret som stakk av med seieren i MGP - Guri, så flinke dere er! 


Jeg har lekt meg litt med designet og oppsett av bloggen også.
Håper at bakgrunnen passer uansett hvilken web-browser du bruker, men gi meg gjerne beskjed om det oppstår skeivheter hos deg. 
I navigeringsmenyen under headeren finner du nå bilder fra vårt hjem med nytt utseende og oppskriftssiden har blitt litt endret. Håper dere liker forandringene.

Bakgrunnen har jeg forresten designet selv og ble ganske fornøyd med resultatet :) 
Hjelper gjerne til om andre trenger litt hjelp også
God blåmandag!
post signature

2 kommentarer:

  1. Pavlova er virkelig noe av det bedre man kan dytte i seg.. :)

    Det nye designet er kjempefint, men det kommer veldig skjevt ut hos meg. Skal sende deg et skjermbilde på mail, slik at du ser hvordan det er :)

    Ha en fin-fin kveld!

    SvarSlett
  2. åh, jeg virkelig elsker pavlova! fikk det servert i 50 årsdag på lørdag og jeg fråtset!:)
    Liker det nye designet ditt kjempe godt :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag