13.02.2013

God kveld!

God kveld!
Jeg sitter med høy puls å venter på resultatet av kveldens Idolsending. Martine leverte godt, som vanlig og jeg regner med hun går videre, men det er nervepirrende uansett.

Tuva har vært hjemme i noen dager og hjalp til med husvask i dag. Flyttet litt rundt på interiøret og fikk tørket litt støv. Når barna var i seng er ingenting utsatt og jeg kan nyte de få timene jeg har for meg selv til det fulle.

Håper dere har en fin kveld
Bilde fra Instagram- følg meg der "stinelervik"

Håper endelig at designet på bloggen passer nå! 
Headeren ser litt malplassert ut, men det får gå inntil videre. Har sittet med hodet ned i HTML koder i 2-3 dager nå, så håper virkelig at det funker nå

post signature

8 kommentarer:

  1. Så flotte rammer :)
    Skal se etter deg der jeg!

    Ha en fin kveld videre :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, veldig fornøyd med de :)
      Ha en fin kveld

      Slett
  2. Hei på deg!

    Så fint det nye designet på bloggen var blitt :D kunne ønske jeg fikk til slikt selv, skjønner virkelig INGENTING av html osv :P

    Ha en finfin natt og en god morgendag -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jatte :)
      Det er gøy når man får det til, og kjipt når det ikke går :) Jeg er behjelpelig om det skal være noe spesielt du ønsker

      Slett
  3. Synes du er så utrolig flink med interiør, og webdesign for den del. Nesten som du skulle begynt å jobbe med det;)
    Ha en fin valentinesdag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Katrine :) Så hyggelih å høre! Hadde vært drømmen det ja, men ikke realiteten fortiden, dessverre

      Slett
  4. Ingenting er bedre enn å sette seg rett ned i sofaen når barna er lagt. Stillhet og friiiiihet <3
    Så fint du har det, søte :-)

    SvarSlett
  5. Mye bedre nå :) Headeren er smalere enn resten av det hvite, men den er sentrert og da gjør det jo ikke no :)

    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag