08.02.2013

Flinke folk!

Gjennom livet har jeg blitt kjent med så utrolig mange musikalske mennesker, har jeg innsett.
Dette innlegget har jeg lyst til å dedikere til disse og håper at dere som leser bloggen min vil hjelpe til å stemme fram, og kanskje få nye favoritter i cd-hylla/Itunes.

I kveld er det Idol, og 100 deltagere skal bli til 40.
Blant disse sitter Martine Rygvold, ei barndomsvenninne av meg, som leverte utrolig sterkt på audition i Trondheim med en egen versjon av Slipknot låten "Snuff"  Min guilty pleasure har den siste tiden blitt audition hennes og jeg sitter med frysninger fra topp til tå - start til slutt,


I morgen, lørdag, er det finale i MGP og "bonussøsteren" min Margaret  har den beste låten, synes jeg (helt objektivt sett, såklart!) Etter hun deltok på Idol i 2004 har det vært stille på den fronten, men nå er hun tilbake. Håper dere vil stemme henne fram i lørdagens sending på NRK kl 19.55. Hun fortjener virkelig å vinne dette! Må si sangen passet henne perfekt!


Anders Jektvik som deltok i finalen av Norske Talenter har nå også gitt ut plate!
Stemningsfull visepop  og en nydelig stemme. Platen fikk terningkast 5 i adressavisen og platen kan kjøpes her. Anders synger på dialekt og dype tekster er noe som passer folk i alle aldre.


Også stesøsteren min Vivian har kommet med singel nr 2 "This Lie"
For noen måneder siden delte jeg den første singelen "Like you love her"
Nydelig stemme fra flinkeste Vivian som endelig tørr å vises og høres!


FIN FREDAG!

4 kommentarer:

  1. Mange flinke musikere her! :) Martine var råflink! Jeg er/var veldig glad i Slipknot, så det er kult at hun tok en slik låt! Blir spennende å se mer av henne fremover!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg til kveldens episode :) Også fan av Slipknot, så det er gøy!

    SvarSlett
  3. Hun venninnen din er jo helt rå! :-D både jeg og mannen har henne blant favorittene! Stemmer gledelig på henne når det blir muligheter for det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det blir spennende å se fra onsdag :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag