22.02.2013

Fin fredag!


Jeg skulle egentlig starte på jobb etter permisjon i går.
Live er ikke store skapningen, og det skal være meningen jeg skal være borte fra henne en hel arbeidsdag i mange mange år fremover. Jeg er så glad jeg har mulighet til å være hjemme litt lengre. Faktisk klart å delt opp slik at jeg blir hjemme til barnehageoppstart og det er godt å tenke på.
Lenge leve permisjonstiden (selv om jeg hadde gledet meg til å komme meg litt ut av huset UTEN barn også)

Sykdommen har endelig forlatt huset, men jeg føler ikke det er helt smittefritt før jeg har fått vasket litt. Hele huset skal få seg en liten omgang med støvkluten før jeg skal ta fatt på en rolig og lærerik helg på Småtrollmesse - jeg gleder meg!

Hvilke planer har dere for helgen?
post signature

1 kommentar:

  1. Åh så godt at dere endelig er sykdomsfrie da! Her har det vært en uke med helt utslåtte små prinsesser. Begynner å skimte lyset i enden av tunellen nå da. Troooor og håper at de kanskje blir friske over helgen. Ingen store planer her. Bare slappe av og kose oss med de siste ukene som tobarnsforeldre :) Fin helg til deg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag