24.02.2013

Et skritt nærmere: navnefest

Planleggingen til vårdagen i april da vi skal holde navnefest er godt i gang.
Det er en dag jeg ser ekstremt mye fram til, og redd jeg har tatt meg litt vann over hodet med alt jeg vil ordne selv til den store dagen, men med litt planlegging så skal jeg nok komme i mål (håper jeg) 
Tror nesten det er bare maten og blomstene som gjenstår...
Har funnet nesten alt jeg trenger på Ebay denne gangen og  det kommer til å bli gjennomført og fint. Iallefall slik det ser ut i mitt hode.
Rosa og hvitt går igjen og mye prikker. Gleder meg til vi får nøklene og jeg kan begynne pyntingen dagen før dagen. Har valgt å legge det til en lørdag slik at det er lettere for de tilreisende og nyte dagen og ikke tenke på hjemreise. Blir sikkert litt dåpsplanlegging på bloggen fremover, men dere får bare holde ut i en drøy mnd til.
Her er noe av det som er bestilt:
Polkadots, pompoms og detaljer i hvitt og rosa
Noen som har lure ideer rundt dåp/navnefest?
post signature

10 kommentarer:

  1. Legg ut linker fra Ebay etterhvert da ;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    I dåpen til min datter hadde vi ett "ønske-tre" med hjemmelagde lapper, så skrev alle gjestene lykkeønskninger til dåpsbarnet. Disse lappene har jeg tatt vare på.

    Bloggen "Mer enn bare ord" hadde nettopp dåp for sin sønn. Der er det mange fine tips!

    Lykke til!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så lurt!
      Jeg hadde et album i Tuvas dåp der alle gjestene skrev til henne og jeg satte inn bilder i ettertid. Den er fortsatt fin å bla i.
      Har funnet masse tips hos Mer enn bare ord :) Tusen takk for tips :)
      Ha en fin kveld

      Slett
  3. Dette blir nok kjempefint! Vi hadde polkadot-tema til Marielles dåpsdag også, og jeg handlet så og si alt fra ebay. Ble veldig fornøyd, og gleder meg allerede til (om det blir) neste gang. Elsker detaljer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Jeg gleder meg virkelig til å begynne pyntingen og ikke bare planleggingen . Detaljer setter jeg veldig stor pris på også, og håper det blir som jeg forestiller meg :)

      Slett
  4. Kommer til å bli gjenomført og flott tror jeg :) Gleder meg til å se bilder fra den store dagen! Har du lyst til å dele linker til det du har kjøpt fra Ebay??
    Ha en strålende søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det håper jeg :
      Både bilder og linker kommer :) Må prøve å fordele det litt slik at ikke alle innlegg handler om planlegging :P hehe
      Ha en fin kveld

      Slett
  5. Så mye fint..
    Ikke hatt navnfest eller dåp her, men ser det er såå mye fint å finne. Hva med rosa og/eller hvite popcorn/baconsnacks/potetgull begre?

    Ha en fin søndag
    Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips :) Superlativ AS som skal stå for trykksakerne til oss lager også cupcakeswrappers og popcornbeger :)
      Ha en fin kveld

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag