03.02.2013

En flott vinterdag!

I dag har det vært litt av en vinterdag her i Trondheim.
Mye snø, -4 grader og sol gjorde dagen perfekt for en liten aketur.
Jeg ønsker meg fler av disse dagene!



Helgebesøket vårt har dratt hjem og jentene er klar for tidlig kveld.
Live har knekt koden med å reise seg opp, så nå er det travelt! Det er ikke godt nok å ligge på gulvet eller være i gåstolen, hun skal opp - OVERALT!
Blir nok noe knall og fall på den jenta der fremover, for balanse har hun enda ikke

Ha en fin søndagskveld

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, kos med slike helger!
    Gøy når de lærer seg og gå :) så søte da.

    Ha en fin søndag videre :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Utrolig fin blogg du hadde, la deg til på facebook jeg. :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Her har det bare vært kjip sludd i dag. Ville heller hatt litt snø eller ingenting:)

    Ha en god uke!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag