17.01.2013

Vår snart?

DET GÅR MOT VÅR!
Nå kjenner jeg det i hele kroppen! Luften er iskald, men solen titter frem bak skogen, dagene blir lysere
og stuen vår har fått et innslag med nye blomster.
Primula, perleblomster og hortensia står så fint og pynter opp, slik at jeg begynner å trives i stuen etter en kald overgang fra julepynt til alt det hvite. Jeg har lovet meg selv og gjøre alt jeg kan for å holde liv i Hortensiaen (nok en gang) så får vi håpe at den får stå i mange måneder og minne meg om at våren er i anmarsj

 

Husk at dere kan gi en stemme hver dag frem til 29.januar i årets Mammabloggawards der jeg er nominert til Årets mest estetiske mammablogg.
Hver stemme teller og jeg blir veldig glad om jeg får din


4 kommentarer:

  1. Har stemt på deg:)
    Ser virkelig frem mot våren nå. Godt med lysere dager som du sier.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Solveig :)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg veldig til våren nå. Utrolig deilig at dagene er lysere!

    Lykke til i foreldremanualens kåring ;)

    Kirsti

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Kirsti :)
      Blir noen veldig spennende dager frem mot den 29. og jeg skal prøve å ikke la det gå så mye innpå meg :) Ha en fin dag!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag