21.01.2013

UFLAKS!

Hadde planer om en husmorsdag, med klesvask, husvask, planlegging av middagsmeny resten av uka, men etter en dusj i formiddag ble planene nokså endret.
I skapet mitt hadde jeg en tung glasskål med hårstrikk og den kom mot meg i det jeg åpnet skapet mitt, og knuste rett og slett servanten 


De neste timene ble brukt på Byggmakker, Obs bygg, Ikea og Right Price Tiles. 
Jeg fant drømmevasken og veldig spent på hvordan resultatet blir. Gleder meg iallefall til å vise dere vår lille mini-oppussing av badet :)

Hell i uhell kaller jeg dette

5 kommentarer:

  1. Uff da :(...
    Men litt hell da, får sikkert en fin ny!

    Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt paff med det samme, men nå er alt kjøpt inn og jeg tror det nye resultatet blir mye finere enn det som var!

      Slett
  2. Uff, det er kjedelig når sånt skjer!
    Men moro å få byttet ut noe gammelt da :)
    Lykke til, og ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  3. Å, uflaks ja. Men da får du jo en ny og fin vask da ;) Hihi! Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  4. oida, trodde ikke det gikk an å knuse hull midt i en vask..hehe. Blir spennende å se den nye:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag