24.01.2013

"Nytt" bad

På mandag kunne jeg vise dere servanten vår på badet med et stort hull i etter et lite uhell. 
Samme dag dro vi ut på leting etter en ny vask og endte opp med et lysere bad - mer i min smak.
Nå har vi fått ny vask, nye kraner og en helt ny baderomsbenk i lysere fliser enn den forrige. Det ble mye finere synes jeg.
Bare se selv:







Se her for FØR bilder av badet vårt


Så fornøyd med "fruktfatet" (ifølge mannen i huset) vi har av en vask!
Et koseligere bad!

Stellematten ligger egentlig på baderomsbenken, men ikke si det til noen! Vi later som vi alltid har tente lys og friske blomster. null sminke, q-tips og bleier

17 kommentarer:

  1. Så fint det blei!
    Skjønner godt at du er fornøyd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  2. Så lekkert det ble! skikkelig flaks i uflaksen det der ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja sant:) Sitter å planlegger neste "uhell" hehe

      Slett
  3. Kanon fint!! missundelig :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Alice

      Slett
  4. Utrolig fint! Akkurat sånt "fruktfat" ønsker jeg meg også når badet står for tur i vårt store oppussingprosjekt:)
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - veldig gøy med noe ikke alle andre har :)

      Slett
  5. Lekkert.. Likte den vaske altså.. Stilig..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Veldig fornøyd selv også :)

      Slett
  6. Oj, det ble råfint! Så "synd" at vasken gikk i stykker liksom :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, skikkelig dumt :P Hehe, sitter å planlegger neste "uhell"

      Slett
  7. Det ble knallfint Stine:)
    Lekkert, lekkert ♥

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!
      God helg :)

      Slett
  8. Sååå fint "fruktfat"..:)) Da gjorde det nesten ikke noe at det forige ble ødelagt? Haha

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag