23.01.2013

NIB utfordring: Vis meg din tv

Nytt år, nye muligheter!
Ikea skal lansere en ny kolleksjon som heter UPPLEVA, som vil være pen å se på, samtidig som den er funksjonell.  Utfordringen fra NIB denne måneden er å vise frem kroken som interiørbloggere sjelden viser frem: tv kroken! Den store stygge ulven i interiøret.

Dette er mitt bidrag:





Har Liatorp serien fra Ikea og med enkle billige grep har jeg gjort den mer personlig.
Avlastningsbordet er snudd og fått på et veggord. På vegghyllen har jeg valgt å ta ut platene i midten for å få bedre plass til interiøret. Knottene er byttet ut med diamantknotter.


5 kommentarer:

  1. Lekkert :)
    Så flink du er!
    Min tv-krok er en glemt plass, mitt bidrag er nok i den andre enden, he, he :)

    Flott, lekkert og smart var ditt da!

    Ha en flott dag.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. så fint!! spennende det vil jeg også fine meg på ! :) må bare bli medlemførst med den nye bloggen :)

    SvarSlett
  3. For en koselig tv-krok!
    Tvi tvi i utfordringen med dette herlige bidraget!

    Fortsatt fin dag til deg.

    SvarSlett
  4. Så fint du har det :-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)
    Ååå så koselig bidrag:). Så koselig du har det:).
    Eg har fullstendig stjerne dilla, så eg såg stjerna di i hylla over tv'n med eingong...hihi...
    Så koselig blogg du har, og eg legg meg til som følgar hos deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag