21.01.2013

Mandag kan være OK!

Hei dere!
Skal si det var gøy på lørdag! Gode venner, god stemning og jeg var bare Stine igjen. Det hjalp på humøret. I går fikk jeg sove lenge og ble vekt av Tuva som kom tusslende inn på rommet. Hun synes nok det var litt rart at mamma skulle sove store deler av formiddagen. Stod opp til glade barn og ferdig mat - midt i blinken. Vi kledde på oss og kom oss ut for å prøve nysnøen. 

Nå er storesøster i barnehagen, lillesøster sover, første maskin med klær er satt på og jeg ser fram til denne dagen. Litt godt med ny uke også, synes jeg. 
Veldig rolig i kroppen med tanke på jobboppstart om en måned, så skal nyte dagene å finne ut hvordan permisjonspuslespillet skal passe fram til 1.august.

Det er bare en drøy uke til Årets mammabloggawards avsluttes og det er ikke mange stemmene mellom oss i min kategori, så om du synes jeg skal bli "Årets mest estetiske mammablogg" så hjelp meg å stemme. Du kan stemme hver dag, og alle stemmer teller. 
Tusen takk igjen til alle som har stemt

Ha en fin dag

10 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, nyt livet og ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  2. Godt å høre du koste deg i helgen! Slike ting kan man leve lenge på :)
    Huff,skjønner tanken på ut i jobb ikke er fristende *grue seg*
    Lurer selv på hvordan vi skal legge opp kabalen.
    Ha en herlig ny uke med din flotte familie :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg skal klare meg lenge på denne! Blandede følelser om jobboppstart kjenner jeg. Skal heldigvis ikke tilbake for fullt før høsten, og det er en trøst.
      Takk det samme Linn :)

      Slett
  3. Så deilig med en slik en helg! Nydelig på fatet ditt.
    Masse lykke til i kåringen!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Godt du fikk deg et lite avbrekk :)
    Ha en flott uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig! Det trengs å koble av litt bort fra hverdagen

      Slett
  5. høres ut som en herlig helg:)

    Jeg stemmer på deg:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag