15.01.2013

Kosedag

 God morgen godtfolk!
Gradestokken viser -12,6 grader og tanken på å gå til barnehagen slo jeg fra meg ganske tidlig. 
Hjemmedag med jentene mine i dag, og middag hos pappa i ettermiddag. Vi har startet dagen med tente lys og sein frokost - midt i blinken, for vi må virkelig nyte denne muligheten siden det er bare en måned igjen av permisjonen min og hverdagen med jobbing blir et faktum.


Instagrambilder fra den siste uken. 
Følg meg gjerne STINELERVIK heter jeg

Kveldene har også blitt veldig hellige.
Når barna er i seng og husarbeidet er unnagjort er det så godt å slenge beina høyt sammen med kjæresten enten kose seg med noe gøy på tv eller en film. På planen i kveld står Kon Tiki.

"For å bekrefte sin teori om at Polynesia ble befolket fra Sør-Amerika, stikk i strid med vitenskapsmiljøets teori om migrasjon fra Asia, bygde Thor Heyerdahl en basalflåte. Sammen med 5 andre menn seilte de en farefull ferd over Stillehavet"

Det er den mest kostbare norske filmproduksjonen noen sinne og med skuespillere som Anders Baasmo Christensen, Odd-Magnus Williamson og Gustav Skarsgård må dette bli en klassiker!
Den har tilogmed blitt nominert til Oscar og Golden Globe!
Har dere sett den? Hørt så mye bra og jeg er spent!



Håper dere får en fin dag 

2 kommentarer:

  1. Her er også kveldene hellige. Er liksom de få timene før man legger som om kvelden man har mulighet til å bare være kjærester:) Vi så Kontiki her før jul og jeg syntes den var veldig bra:)

    SvarSlett
  2. Så Kon-Tiki i jula :) Likte den godt jeg! Kos deg med kjæresten! Er så godt når huset plutselig blir helt stille og rolig <3 Men, når det har gått en time savner jeg henne igjen, hehe :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag