11.01.2013

Julen er ut!

Den har riktignok vært det en stund, men jeg måtte ta alt litt gradvis i år. 
Da vi kom hjem fra juleferie på nyttårsaften var det et slapt tre som hadde miste mange barnåler. Kort prosess - juletreet havnet på verandaen (og barnåler OVERALT i alle husets rom). 

Julepynten ble pakket ned noen dager etter, men gardiner og julestjernen hang igjen fordi det er så dårlig lys i stua vår. Samtidig synes jeg det er så tomt når den røde fargen er ut av stuen. Det føles så tomt og trist, samtidig som lommeboken ikke tillater full shopping til alt jeg har lyst på. Grønne fingre har jeg heller ikke, så ikke mye friske blomster heller!
Sakte men sikkert har julen forsvunnet og de gamle gardinene kom på plass. 

Prøvde å kombinere de hvite og de grå gardinene til en forandring, og likte resultatet. Synes det blir en koseligere romfølelse når man kombinerer litt


 
Stuen med hvite gardiner, og med grå gardiner - synes kombinasjonen av disse ble aller best




1 kommentar:

  1. Ble kjempe lunt og fint med begge deler :) God helg til dere,klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag