28.01.2013

God mandag!

Klar for en ny uke?
Det er jeg! Synes det er godt å komme igang med en ny og spennende uke og få ordnet litt i huset etter helgen. 

Det er 3,5 uker igjen av permisjonen og jeg kjenner meg ganske klar for å få en litt annen hverdag. Jeg storkoser meg hjemme sammen med Live og vil egentlig ikke bytte det bort med noe som helst, men skal bli godt å få en liten pause på dagen der jeg kan gjøre noe jeg trives med. Babyen min er jo fortsatt hjemme når jeg kommer hjem

Har helgestilling på sykehjem og noen vakter til mamma jeg skal tilbake til, men trenger noe mer. Noen baller i luften, men det kommer jeg tilbake til når jeg vet mer.

Håper dere har en fin start på uka!
Stor klem




HUSK
- Meld dere på min Giveaway i samarbeid med Frk Wickstrøm
- Stem på meg i kategorien "Årets mest estetiske mammablogg" Siste dag er i morgen

2 kommentarer:

  1. Er med deg der! Er selv ferdig med permisjonen nå denne uken, men siden vi ikke har fått plass i bhg til veslemor må jeg bli hjemme frem til august. Men merker det skal bli godt å få jobbet litt helger igjen hvertfall:)

    SvarSlett
  2. Har igjen bare tre uker av permisjonen jeg og. Men jeg føler litt motsatt (men samtidig samme), at jeg vil være hjemme med Marielle lenger. Er ikke klar for å på jobb igjen enda. Men det har sikkert litt med at jeg skal begynne igjen den travleste uka på hele året.... :-/

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag