19.01.2013

God lørdag

God lørdag!
Først vil jeg si tusen takk til alle som har kommentert og kommet med tips i mitt innlegg om trass. "Godt" å høre det er fler i samme båt og at vi kan hjelpe hverandre.

Mannen i huset er på isfiske med kompisgjengen og jentene og jeg er hjemme alene - So far, so good;)
Vi koser oss med film, fargelegging, barbiedukker, dukkehus og Dyrememo og håper dagen fortsetter i samme bane som frem til nå. Ingen planer og det er godt!

I kveld skal jeg ha alenetid sammen med en herlig gjeng på innflyttningsfest til ei venninne. Jeg skal BARE være Stine igjen, og gleder meg masse til det! Skal prøve så godt jeg kan å legge igjen alle mammatanker og bekymringer hjemme og ha en super kveld! Det skal jeg klare!


Håper dere har en fin lørdag! Stor klem

8 kommentarer:

  1. Herlig! Fortjene du,kos dæ masse :-)

    SvarSlett
  2. Nyt kvelden ute :) Hørtes herlig ut!

    SvarSlett
  3. Kos deg :)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en herlig lørdag kos deg
    med jentene i kveld:)

    Er også alene med barna:)Vi har spist
    sushi,og nå skal vi lage fruktsalat
    med krem til dessert.De elsker og dele opp frukt,
    det passer meg så slipper jeg:)

    ha en fin helg med dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Herlig med slike dager når det går rolig for seg :)
      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag