31.01.2013

Gangen vår

Et prosjekt som jeg har lyst å starte på, er oppussing av gangen. 
Ønsket om nye vegger og nytt gulv står høyt på 
listen sammen med en hvit trapp.
Har så vidt startet planleggingen, men når det blir gjort er ikke godt å vite.
Fikk byttet ut taklyset, og det gjorde ganske mye med rommet
Her er noen bilder av vår gang

 

 




Veldig koselig med liggende panel, men ikke så praktisk med tanke på støv. Gulvbelegget skal også bort og planene er mange.
Har noen forresten en genial garderobeløsning? Skapene må nok stå slik de er i dag, men trenger tips til å innredning på lurest måte. Akkurat nå har vi mye plass, men den er ikke praktisk

Ha en fin dag
Husk å meld deg på min giveaway
Klikk på bildet for å komme til konkurransen

6 kommentarer:

  1. Fin gang! :) Sjer ikke på bildan kor god plass det e ved siden av skapan (typ under hylla) men kanskje en liten benk te å sitt på med masse lagringsplass under te all dæm dumme hanskan, skjerfan og vottan som tar så SYKT my plass hele tia (argh) hadd gådd an? Handymannen kan fikse vettu ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk :)
      Vi har som regel barnevognen stående der, så lite plass i denne vognperioden. Kjenner det skal bli godt når den tiden blir ferdig også!

      Slett
  2. Utroolig fin gang!! Ser jo egentlig nyoppusset ut syntes nå jeg! Hehe =)

    Over til oppbevaring hadde jeg samme problem. Vi hadde tre STORE skap slik som dere. Og det var så upraktisk i forhold til små luer, vanter, sokker osv til barna. Så etter vi pusset opp gangen finner vi alt vi skal ha med engang. Alt har egne små skuffer og det er SÅ deilig. Det er alltid ryddig i gangen vår nå og Martine legger alt på plass etter seg. Om du ser under "gang" på etikettene under huset vårt ser du opplegget. Småskuffer er virkelig å anbefale! Tenkte faktisk skrive et innlegg om det på bloggen snart :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nååh, takk :)
      Ja, jeg har satt i sånne hyller inni der, men er så fullt! Jeg blir gal av alle klærne som flyter! Kanskje på tide med en opprydding også :P
      Jeg har sett gangen deres, og elsker den ;)

      Slett
  3. Kjempe fint har dere det jo :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag