09.01.2013

From within

Med dette deltar jeg i min første utfordring hos NIB med tema "from within"

"Om en deler inn livet i bør og vil, og bevisst manøvrerer etter det, kan en få mange fine oppvåkninger underveis. Hva om jeg ikke må alt jeg trodde jeg måtte? Om vi tar det med oss inn i interiøret, kan det kanskje begynne å bli ordentlig moro? Hva vil du? Hvordan har du det? From within? Vi vil se det upolerte og det polerte, det klassiske og det bohemske. Bare det kommer fra deg."



Nytt og gammelt
Grovt & glam
dyrt &billig
kjøpt &gjort selv

En plass, i husets hjerte
Samlingsplass for familien og avslapping med kjæresten

From within

5 kommentarer:

  1. Kjempe bra bidrag:) og ikke minst, fine puter:) jeg er sånn puteelsker som fyller sofaen og senger med masse puter, såvidt plass til folk:p

    SvarSlett
  2. Bra tolket, og så koselig sofakrok du viser!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Herlig blogg du har. Legger meg til som følger :-)
    klem fra Åsne
    marianneleonora.blogspot.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag