16.01.2013

Estetisk?

I går ble de nominerte til Årets Mammabloggawards publisert på Foreldremanualen.
Jeg tittet igjennom og ble både rørt og stolt da jeg så jeg var nominert til årets mest estetiske mammablogg.


"Estetikk kan også defineres som menneskers bruk og opplevelse av omgivelser. Sanseopplevelser har i all tid vært viktig for menneskers valg, og ytre form og tiltalende estetikk har hatt betydning for alt fra design og arkitektur til musikk og litteratur både i hverdagsliv og i kunst"
Kilde: Wikipedia


Hadde vært utrolig gøy å vunnet dette og håper du vil klikke deg inn HER for å gi meg din stemme - det hadde betydd utrolig mye for meg! Ser nok at det blir en hard konkurranse med tanke på de andre nominerte, men prøver man ikke - så vinner man ikke!
Etter over 4 år som blogger er det hyggelig å bli nominert til en slik pris - føler jeg har vunnet masse allerede.
Så tusen takk til alle som har nominert meg og som stemmer!
Avstemningen slutter 29.januar

7 kommentarer:

  1. Jeg har stemt, og oppfordret andre til å stemme også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hild Frøya :) Det setter jeg STOR pris på <3

      Slett
  2. Da har jeg også stemt to ganger, og laget et innlegg på bloggen min, så håper jeg du vinner! Det fortjener du Stine <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Synne <3

      Slett
  3. Du får min stemme og! Elsker bloggen din, selvom jeg er dårlig på å kommentere :)

    SvarSlett
  4. Hei, Gratulerer! Tittet innom for å se hvem som var nominert sammen med meg. Tror ikke jeg har vært innom deg før, og la meg til som følger! Flott blogg du har!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Min stemme går helt klart til deg <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag