18.12.2012

Vant du?

Da har jeg trukket ut alle vinnerne av gavedrysset i forbindelse med bloggens 4 årsdag i november
Med hjelp av Excel regneark og random.org ble vinnerne kåret
Vant du?


Premie 1
 - Servietter og lysglass fra Thelma T
HILDE M

Premie 2 
- Gavekort på Ammebutikken
STINE MARI

Premie 3
 - To tassenskåler fra Kinu
STORBYLIV

Premie 4
 - Lekeoppbevaring fra Perfect Home
MERETE K

Premie 5
 - Fargenavnestempel fra Merkalt.no
I & DU

Premie 6
 - Gavekort fra Lykkeland
FRU JACOBSEN &
TINDRANDE AUGE

Premie 7
 - Weledaprodukter fra Life Heimdal
SILJE

Premie 8
 - Vognsnor fra For de minste
JANNE H

Premie 9
 - Gavekort fra Villa Vanilla
LINDI

Premie 10
 - Promokode fra Stonz
LINN CHRISTIN

Premie 11
 - Valgfri almanakk fra Personligalmannakk.no
LINNERUD

Premie 12
-   Gavekort fra Dukkemor
HEJSA80

Premie 13
 - Valgfri julestjerne fra Elises Verden
JANNE KARI, TINA T &
TINDRANDE AUGE

Premie 14
 - Rabattkode fra Pledd.net
SILJE KRISTIN

Premie 15
 - Oppslagstavle fra Sofies Villa
NATALIE SÆTER

Premie 16
 - Valgfritt veggord fra Stiligevegger.no
ANNE MAREN

Premie 17
 - Gavekort fra Caseapp.no
FRK MUFFIN


Tusen, tusen  takk til alle sponsorer og alle dere som tok dere tid til å være med på mitt store gavedryss! 
Jeg skal sende mail til vinnerne i løpet av kvelden for å få kontaktinformasjon slik at dere mottar premien deres.
Det er så koselig å gi noe tilbake! Skulle ønske jeg kunne gitt dere alle en liten oppmerksomhet, men vet ikke hvordan jeg skal få det til..
Ha en fin kveld

4 kommentarer:

  1. Fin kalender har det varit :)
    Grattis till alla vinnare!
    Kram Caroline

    SvarSlett

  2. Hurra!!!!

    Nå ble jeg kjempeglad , tuusen takk!!!

    Klemmer fra nIna

    SvarSlett
  3. HURRA HURRA!! Endelig min tur til å vinne noe : )
    Svarer deg på mail : )

    Riktig god jul til deg, mannen og prinsessene.
    Klem, Natalie.

    SvarSlett
  4. ååå, tusen takk - så MORRO - nå gleder jeg meg til å få et eget unikt deksel på mobilen min <3 Ønsker deg og dine en fredfylt jul og et fabelaktig godt nytt år:D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag