19.12.2012

19.12.12

Nå er det ikke mye som gjenstår før kroppen tar juleferie!
Vi har fått opp juletre i dag, men mangler fortsatt litt lys og  kuler så er vi i mål.
Første gangen juletreet har kommet inn så tidlig - er så herlig å kjenne duften av granbar i stuen. 
Får vasket litt også, for på fredag vil jeg ha alt klart!
Jeg har begynt planleggingen av bordet på julaften og håper det blir slik jeg ser det for meg.
I morgen blir det Ikeatur og ferdigstilling av stuen tror jeg, så da får dere se flere bilder av julehjemmet 
Ha en fin kveld


3 kommentarer:

  1. Jeg håper også å ha ALT ferdig på Fredag, selv om mannen i huset helt sikkert har "noe han må gjøre" på Lørdag eller Søndag ;)

    SvarSlett
  2. Veldig deilig å ha det meste klart innen helga så man kan nyte tiden vi har i møte <3

    SvarSlett
  3. Så flink og effektiv du er da :-) Er så glad for at vi ikke skal feire julaften hjemme iår, så slipper jeg å tenke på mat og forberedelser. Hehe :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag