21.12.2012

Min første nominasjon!



Da er årets mammabloggawards igang, og jeg har nominert mine favoritter i de ulike kategoriene.
Man kan enten stemme i kommentartfeltet på Foreldremanualen, på Facebooksiden eller sende en mail til 
post at foreldremanualen.no
Nytt er "Årets pappablogg" - ny og spennende kategori

De andre kategoriene er:
1. Årets mest kreative mammablogg
2. Årets mest inspirerende mammablogg
3. Årets morsomste mammablogg
4. Årets mest estetiske mammablogg
5. Årets mest velskrevne mammablogg
6. Årets mest originale mammablogg
7. Årets pappablogg


Da jeg var inne å skulle nominere mine favoritter snublet jeg over denne:

WOW! Tusen takk - dette er min første nominasjon og det varmer langt bak i hjerterota!
Oppfordrer alle til å nominere sine favoritter til årets mammablog award 




1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag