22.12.2012

Klappet og klart


2 små dager til den store dagen er her.
Vi skulle egentlig til Hitra, men jeg og Tuva ble hjemme og gjør klart det siste til julaften. Vi skal være her hjemme sammen med mamma og hennes samboer, pappa, min bror og mormor - jeg gleder meg!
Etter jeg fikk barn har mye av den magiske stemningen rundt denne årstiden kommet tilbake og jeg jobber for å gi Tuva det jeg følte i julen som liten.

Vi har pyntet treet og vasket soverommene. Gulvet og støvtørkingen skulle jeg ta i dag, men etter en liten kosetur på Leos lekeland i dag ligger jeg på sofaen med bristet halebein og utsetter den siste vasken litt til.
Utrolig til fart man kan få på disse barneskliene. Skal ha det ferdig til kjæresten min og babyen min kommer tilbake i morgen.

Vi er ferdigpyntet

Juletreet er på plass og det kommer stadig flere pakker under treet

Detaljer kjøkken 


Klementiner på kjøkkenbenken

 
 
 

Røde tulipaner ligger klart i kjøleskapet til den store dagen

 

Håper dere koser dere med de siste forberedelsene til jul.
Her stresser vi minst mulig (iallefall når barna er oppe) og gleder meg til å pynte opp middagsbordet!

4 kommentarer:

  1. Så fint dere har det! God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Så fint dere har pyntet :) Håper dere får en kjempe fin julefeiring:)

    SvarSlett
  3. Nydelig :) Hvor er de lysestakene på siste bildet kjøpt? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      To er fra Lisbeth dahl og to er fra Skeidar. Lysmansjetter er fra Kremmerhuset for mange år siden

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag