04.12.2012

Juleklart

Nå ser jeg enden i tunnelen!
Huset er snart ferdigpyntet og kun gulvvask står igjen - det skal bli så godt å være ferdig.
I morgen kommer det masse flotte damer hit på Perfect Home party og jeg gleder meg som en liten unge! 

Tidspunktet kunne ikke vært verre, for etter noen misforståelser med NAV så endte jeg opp med 0,- i utbetaling for november!  Dette fikk jeg vite på fredag, så vært temmelig stresset disse dagene. Men det ordner seg for snille piker, har jeg hørt.

Nå skal jeg pakke på lillesøster masse klær for å hente storesøster i barnehagen.
Her er kulden kommet, og det har ligget på -14 i mange dager nå! Stakkars han som kommer fra Lanzarote på fredag!

Håper dere har en fin tirsdag


PS: bor du i Trondheimsområdet og ønsker varer fra Perfect Home
 før jul kan jeg godt bestille for deg.  
Ta kontakt på stinelervik(at)gmail.com 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin vase! Hvor er den fra? Deilig å ha pyntet ferdig. Jeg skal starte i helgen.

    SvarSlett
    Svar
    1. ¨Takk takk - den er faktisk fra Clas Ohlson, men tror den er utgått..

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag