12.12.2012

Julegavetips til barn

Jeg er, som alltid, sein ut med julegavene.
I år er intet unntak og jeg sliter litt med hva jeg skal finne på til barna. Det skal ikke stå på utvalget heller, må bare sitte i tenkeboksen litt til...

Tittet innom Lekmer.no og der har de virkelig ALT til barna.
Alt fra fat til bursdagsselskaper og masse kjente merker som lego, disney og barbie bare for å nevne noe.
Der fant jeg mange tips til julegaver til mine barn, og kanskje jeg kan hjelpe dere som fortsatt sliter litt til de små i familien.

Med tiden skal Tuva og Live dele rom og vi (= jeg) har så smått begynt å sett for meg hvordan jeg vil ha det. 
Hadde vært så koselig med en liten stolgruppe med tegnesaker og andre hobbysaker lett tilgjengelig. 
Dukkehuset er nok det som står øverst på listen i år! Hadde falt i smak her i huset tror jeg, da rollelek er veldig gøy!

Til babyen vår er det mer aktive leker som står på ønskelisten
Babygym har vi en gammel versjon av, og kanskje hun ikke trenger det så mye lengre, og den gåbilen kjøpte jeg til Tuva - noe som var genialt.

Jeg ble veldig inspirert av å bla i nettbutikken som er oversiktlig og fin.
Her fikk jeg tips om både julegaver og bursdagsgaver fremover. I søkefeltet kan man også detaljere søket sitt om det er noe konkret man ønsker, søke etter alder eller prisklasse.

Er du ferdig med åretsjulegaver?


4 kommentarer:

  1. Mange fine og lure gaver her da :) Jepp,jeg er ferdig,og godt er det ;)

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting du har plukket ut :)

    Her er vi ferdig med alle gavene, og takk for det.
    Skal bli godt å slippe flere kjøpesentre nå i tiden opp til jul :)

    SvarSlett
  3. Mye man kan kjøpe til barn ja. Jeg er også veldig kgad i lekmer. Heldigvis er jeg ferdig med julegaver til både barna og Øyvind allerede. Det bruker å være de vanskeligeste gavene, men i år har jeg vært flink syns jeg. Skrevet lister og fulgt dem.

    SvarSlett
  4. Anbefaler nettbutikken kjøpeleker.no også. Kom over den da jeg selv satt å søkte etter ideer. Veldig godt utvalg og mye tilbud!:) sånt liker vi!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag