10.12.2012

Gavedryss #17

Se mitt nye Iphonedeksel!

Dekselet er fra Caseapp.no der du kan designe dine egne deksler med farger, tekst og bilder.
Jeg valgte selvfølgelig bilde av mine to håpefulle og en fin tekst til. Så koselig å ha bilde av barna sine uansett hvor man drar.

Dagens sponsor er Caseapp.no som gir bort et gavekort på 249,-
Legg igjen en kommentar i innlegget under og du kan vinne
Deler du konkurransen på egen blogg eller facebook får du 2 ekstra lodd!
En fin gave å gi bort også!

Dette er den siste sponsoren i årets gavedryss og det vil bli felles trenkning for alle gavene før jul

23 kommentarer:

  1. Vil gjerne vinne et slikt deksel!:)

    SvarSlett
  2. Vil veldig gjerne bli med.

    SvarSlett
  3. Vil gjerne bli med :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Vil gjerne pynte opp mobilen litt xtra! Din var veldig søt:)

    SvarSlett
  5. Jeg vil også ha en sånn :-)

    SvarSlett
  6. Skriver kommentar her og deler på fb - så da blir det 3 lodd jeg hiver oppi flosshatten din;)

    Hadde fulgt bloggen din uansett, men det var veldig gøy å delta på en slik måte i november og desember;) Supert å ha noe å gjøre mens veslesnupp er syk:) Klem Veronica N (frkmuffin (a ) hotmail. no)

    SvarSlett
  7. Har veldig lyst til å vinne :-)
    Lindauglem@hotmsil.com

    SvarSlett
  8. 3 lodd her :) Kommenterer og deler på facebook ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hadde vært topp å vinne et sånnt :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med. deler på facebook

    SvarSlett
  11. Et sånt skulle jeg ha hatt :)

    ckopperstad@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne bli med i trekningen ;)
    Trekker 3 lodd, linker på bloggen min :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  13. Jeg er med! To ekstralodd også :)

    SvarSlett
  14. deltar selvfølgelig =) fin gave derre t siden æ ikke har iphone :D har også delt :D

    SvarSlett
  15. Vi deltar også, med full pott av lodd! : )
    Finnes disse til Samsung-mobiler også?
    -Natalie- (natalie_saether@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Caseapp.no har bare Iphonedeksel, men vet flere fotobutikker tilbyr andre deksel også. Sjekk ut f.eks http://www.nfoto.no/produkter/produkt/samsung_galaxy_s2_deksel/mal/

      Slett
  16. Jeg er med :)Hadde vært flott å ha gullene på dekselet :)
    tonjeslett@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Vil gjerne være med.Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  18. Vil gjerne ha et deksel med mine 2 små skatter på :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med på denne :)
    Birgit

    SvarSlett
  20. Blir gjerne med :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag