11.12.2012

Fotografbilder av jentene

Tuva har hatt hjemmedag med lillesøster og meg i dag.
På planen sto fotografering hos Martine, som er damen bak FrkEilertsen Photography
Vi hadde med matchende klær og litt hårpynt for å få fine effekter. 
Viser dere smakebit fra photoshooten allerede i kveld da jeg har fått en smakebit på noen av bildene:

  

  

  
Var de ikke utrolig fine? Flinke folk fortjener litt ekstra skryt =)

Martine tar alt fra bryllupsfoto, spedbarnsfoto og fashionfoto.
For priser se her
Se flere bilder på Facebook

14 kommentarer:

  1. åå, så utrolig fine bilda, Stine! :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Veldig fornøyd selv og gleder meg til å se de siste også!

      Slett
  2. 3 flotte og vakre jenter <3 Gøy å ha ordentlig bilder av seg selv og barna sammen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Linn :) Må prøve å få med mannen neste gang også, kanskje :)

      Slett
  3. Så utrolig fine bilder! Liker at de ikke er så typisk "fotografoppsatt".

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det liker jeg også :) Bildene blir mer levende da, synes jeg

      Slett
  4. Så nydelige bilder!!

    Ønsker deg en fin Onsdag,
    Klemmer♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Fin onsdag til deg også Jatte :)

      Slett
  5. Så nydelige bilder. Kjekt å dra til fotograf innimellom! Vi gjør også det. Kjekt å henge på veggen og sånt syns jeg!

    SvarSlett
  6. Så fine dere er. Flotte bilder.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag