13.12.2012

17 premier skal ut til dere!

Alle sponsorer og premier i gavedrysset er lagt ut og det er kun dager igjen før jeg trekker alle vinnerene. 
tirsdag 18. desember starter jeg trekningen, så du har fortsatt tid til å melde deg på.
Her tenkte jeg å gi en liten oversikt over alle premiene en gang til

TRYKK PÅ HVERT ENKELT BILDE FOR Å KOMME TIL KONKURRANSEN

Servietter fra Broste og lysglass fra Tine K 


Et gavekort på 500,- går til en heldig vinner

2 flotte tassenskåler skal ut!

Vinn den flotte lekeoppbevaringen fra Perfect Home



Gavekort på fargenavnestempel




To vinnere får hvert sitt gavekort på 300,-



Sinksalve og kuldekrem i weleda baby serien - rene produkter

Valgfri liten vognsnor 

Gavekort på 500,-


Promokode i nettbutikk

Valgfri personlig almanakk

Gavekort på 200,-

Hele TRE vinnere får hver sin silkejulestjerne i valgfri farge
PS: 10% i hele nettbutikken med bruk av kode

Rabattkode som gir 20% avslag på ditt kjøp

Få denne superskjønne oppslagstavlen


Valgfritt veggord

17 - CASEAPP
Gavekort på 249,- (Iphonedeksel)


Meld dere på, så kanskje er det akkurat du som får en bonusjulegave i år 
(kan ikke garantere at alle gavene kommer frem før julaften)

Og tusen tusen takk til alle flotte sponsorer som gjorde dette mulig for meg!
Håper på flere samarbeid inn i det nye året

2 kommentarer:

  1. Så fint at du har laget et sammendrag :)
    Det hadde vært kjekt hvis linkene åpnes i nytt vindu, så slipper man å lete seg tilbake hit hvis man vil inn på en annen en. Synes jeg da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. VET!!!
      Har irritert meg lenge, men vet ikke hvordan jeg får det til...

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag