06.12.2012

1 år med hus og interiør

Det har gått 1 år siden vi flyttet inn!
Så mye som har skjedd på det året - vi har blitt en familie på 4 og leiligheten begynner å få et mer personlig preg på seg. For det tar jaggu tid før alt får sin faste plass og man må "bo seg inn" før man blir komfortabel med interiøret føler jeg.

Ville vise noen før og etterbilder
øverst til venstre: Gang - kjøkken til høyre
Fra v. kjøkken  og soverom til høyre
Dette er bilder fra salgsannonsen

1 år i egen bolig og et år med interiør.
Interessen har økt gradvis og nye ting har kommet hjem til oss for å få til en helhet.
Jeg blir også glad når jeg omgir meg med fine ting så har jeg lært "happy wife - happy life"
Vinn-vinn for hele familien

Her er noen bilder fra vårt hjem
Vårt kjøkken januar 2012











  







Spent på hva som skjer med stilen de kommende årene
Forandrer du stil etter årstider?

10 kommentarer:

  1. Ojj så fint dokker har det Stine :) Digge stilen din <3 Når æ bygge drømmehuse leie æ inn dæ t å møbler! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marte :) Gjør det - gleder meg :)

      Slett
  2. Så koselig dere har det. Gleder meg til det kommende året jeg. Da skal jeg virkelig ta tak i det som trengs å gjøres her! Og jeg gleder meg. Interiør er utrolig gøy!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Det er så koselig å puslet i hjemme synes jeg

      Slett
  3. Åh! så utrolig fint og koselig dere har det. Håper dere trives der! :))

    Btw. Fint navn du har! : D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Vi stortrives, men ønsker å gjøre masse enda. Tid og penger strekker ikke alltid til

      Slett
  4. Dere har det så utrolig fint:) Og jeg finner masse inspirasjon hos deg, stå på videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så hyggelig å høre. Interessen blir ikke mindre, så det kommer nok fler bilder fra denne fronten

      Slett
  5. Så koselig dere har fått det...gøy å se før og etter bilder. Takk for titten.
    Maliva in France

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      God helg til deg

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag