21.11.2012

Strikkeprosjekt

De siste månedene i permisjon med Tuva bestemte jeg meg får å begynne å strikke! Den gang ble det en monsterbukse til babyen min.  Dette innfallet har kommet tilbake igjen og jeg har startet opp å strikke trekk til en sofapute. Det er så mye fint i tekstiler rundt omkring så jeg tenkte jeg skulle prøve. Har igrunn ikke strikket på disse tre årene, så måtte på youtube for å komme på hvordan man skulle legge opp masker.

Hadde kommet et stykke i går kveld, men som nybegynner ble det en del feil, så to dagers arbeid rett i vasken, og startet på nytt igjen. Uten så alt for mange slurvfeil



Inspirasjonen på den ene puten fikk jeg av luen til Live, og prøver meg på flettestrikk!
Det andre strikke prosjektet er  grovere strikk, men tror det kommer til å bli fint til slutt
Håper jeg kan vise dere resultatet en dag også...

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Det blir kjempefra. Tenkte å prøve meg på flettestrikk selv, men nå strikker jeg bukse, jakke og lue :) Det blir enkelt med ribbestrikk og litt mønster :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag