16.11.2012

"Nytt" jenterom!

Tuva ville ta bort "gardinen" over sengen (sengehimmelen) en kveld hun skulle legge seg. Jeg sa vi kunne gjøre det en annen dag, og i går ble den tatt ned og vi fikk ommøblert litt på barnerommet og endte opp med mye mer gulvplass og et koseligere barnerom.

Lekeoppbevaringen ble nattbord, så det gamle måtte ut. Nye hyller på plass på veggen, settekassen over sengen og en ny hylle på motsatt vegg.


Tok bort to dører på skapet og fikk plassert bøkene over klærne.

En gammel hylle som vi hadde da jeg var lita. 
Den skal males hvit eller rosa med tiden

Barnehagebilde fra 2010 - koselig å se lekekameratene hjemme også

Nå skal jeg pakke kofferten og vaske litt før vi setter nesen mot Ørland/Bjugn.
God helg dere!

(Nye gaver i gavedrysset kommer også)





4 kommentarer:

  1. Så koselig rom hun har:) Gleder meg til vi er ferdig med loftet og jeg kan lage prinsesserom til småen:)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Mange flotte bilder av jenterommet!
    Nydelig :)
    Ønsker deg en riktig god helg videre ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så koselig rom :) Holder på med oppussing av barnerom vi også. Prinsessa her i huset har ønsket seg Rapunsel rom (fra filmen To på rømmen).

    Vi er godt i gang. Men det morsomste gjenstår fortsatt - innredning! :D

    Ha en fortsatt fin helg. :)
    Mvh Anette.

    SvarSlett
  4. Nydelig prinsesserom. Her har tiden kommet til å gjøre om babyrommet til et rom verdig en aktiv 2 ,5 åring :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag