28.11.2012

Interiørinspirasjon: julen 2012

Det virker iallefall slik med tanke på alle de fine, inspirerende bildene som blir lagt ut i disse dager!
Det klør i fingrene etter å begynne her også, men skal holde meg til fredag tenker jeg, for da skal Tuva til pappaen sin og jeg får mer tid til vasking og pynting.
Planleggingsdag i barnehagen på fredag så vi har planer om pepperkakehus og pepperkakebaking - jeg gleder meg!

Klarer ikke å la være å lete på forskjellige nettbutikker og finne nye favoritter for dette året og selvfølgelig vil jeg dele mine favoritter med dere:

Julegardinene skal vaskes og henges opp, leiligheten skal vaskes, rødt skal frem i interiøret og masse tente lys på kveldstid! Dette blir så koselig og jeg gleder meg til å vise fler bilder

Ha en god natt og tusen takk til dere som deler og deltar på mitt store gavedryss
Det setter jeg ufattelig stor pris på

1 kommentar:

  1. Mye flott julepynt og div der ja.. *ønske*
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag