13.11.2012

Happy kids, tired parents

Så koselig å se alle som vil delta på min store Giveaway!
Første gang jeg arrangerer noe så stort, så gøy å se at dere vil være med! Er over 15 sponsorer totalt, så flere spennende og flotte premier venter på dere de kommende dagene.

Jeg måtte slite meg ut av armene på treåringen i dag tidlig! Gråt og et knust mammahjerte ble starten på denne dagen. Barnehagedagen hadde heldigvis vært fin etter en litt trøblete start, og det var et stort smil som møtte oss i døren da vi skulle hjem igjen.

Ettermiddagen har gått i ett, og det var to slitne barn som fant sengen kl 19 i kveld - fornøyde, mette og nybadet.  Middagen som i dag skulle være lettvint tok plutselig tre timer da vi måtte stoppe opp pga sulten baby og "litt" trass. 
Nå er beina slengt i sofaen og jeg skal bare slappe av og nyte batteriene.

Utekrakken har fått plass mellom vitrineskapet og avlastningsbordet, men vet ikke om jeg er helt fornøyd med plasseringen...




Nye duker fra farmor har kommet hjem til oss - elsker de!

Ha en fin kveld dere!

3 kommentarer:

  1. Kjenner til det med gråtende barn når en går fra barnehagen.....stikker i mamma hjertet det ja..
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fin duk!:)
    Godt du møtte ei smilende jente når du skulle hente igjen da, går som regel fort over;)

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte!

    SvarSlett
  3. Sånn er det noen ganger :p Men det er bare sånn det er :-) Ha en fiiin kveld, snupp :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag