19.11.2012

Gavedryss #8

Neste sponsor ut har jeg faktisk skrevet om tidligere og det er med stor glede jeg kan si at premien i dag kommer fra For de minste!
Jeg kom over siden via Facebook og bestilte navnesnorer til jentene mine allerede samme dag. 
Live sin snor henger på vognen, og Tuva ville ha sin på pengboka si.

Premien er en valgfri vognpynt!
Denne kan henges på bilstolen om ønskelig, og du kan være med å bestemme farger og tekst selv.
Perfekt for dere med små barn,eller en super gave til andres barn!
Personlig og dekorativt


Legg igjen en kommentar i innlegget for å bli med i trekningen!
Husk mailadresse om du ikke har egen blogg

Lik på Facebook og få mange gode tilbud!
Du kan også få kjøpt forskjellige typer smokkelenker, navnesnorer, hårpynt, bleieposer, uroer og mye mye mer! Anbefales

44 kommentarer:

  1. Jeg er med :) Lille i magen kan trenge litt vognpynt ;)

    SvarSlett
  2. Hei Stine :)
    Jeg vil gjerne bli med i trekningen :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Jeg er med :) Dette er gøøøy!

    SvarSlett
  4. Jeg er med:) Krysser fingerne for vinner lykke :))
    lillceline86@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hiver meg på eg!! :)
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  6. jeg er med! :)
    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så søt :)
    Nesten så jeg ønsker meg en sånn selv :)

    SvarSlett
  8. Dæm e så fin! Hadd vært en perfekt gave for den kommmende tantegutten! :)

    - hilde_1995@hotmail.com

    SvarSlett
  9. ÅÅ, vi blir med! Ønsker meg sånn til lillegull :)

    SvarSlett
  10. Nydelig! Annkarin1989@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Fant også den siden for litt siden så er såklart med på gavedrysset ditt og håper på det beste for min lille Oda;) Og bloggen din er NY for meg, så nå sitter jeg og leser og koser meg i den herlige bloggen:D

    Klem fra Frk Muffin
    frkmuffin ( a ) hotmail .no

    SvarSlett
  12. Er gjerne med :-) har ei lita i magen som det hadde vært kult å hatt slik til :-)

    SvarSlett
  13. Hei, dette vil jeg veldig gjerne være med på. har ei lita frøken som nok hadde likt litt pynt på vognen sin :)

    Likt siden også.

    silenciah@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg liker dem på facebook, og ønsker meg veldig en slik til U <3

    SvarSlett
  15. Jeg er med :) erle_s@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil bli med :-)
    Så fine de er.
    Lindauglem@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg er med
    Abjorheim@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Så fine! Og absolutt kjekt med noe personlig:) Hiver meg på!

    SvarSlett
  19. Så søte. Vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  20. STINe!!Denne VIL jeg vinne! ;-)

    SvarSlett
  21. Åh jeg vil gjerne være med!! :) lindims(at)hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med på denne også ;-)

    SvarSlett
  23. Signe Helene20/11/12 10:20

    Veldig søt! Jeg er med :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Jeg er med, disse var supersøte ! :)

    SvarSlett
  25. Jeg blir med på trekningen:)

    Camilla N.

    SvarSlett
  26. Jeg blir gjerne med!
    Klemmer fra nina

    SvarSlett
  27. Denne vil jeg være med på! :) Så fine navnelenker! :)

    SvarSlett
  28. Så nydelig:) Jeg hiver meg med:)

    SvarSlett
  29. Søt:)

    Jeg er med

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  30. Jeg er med. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Så søte! Hvis jeg vinner tror jeg vi må bestille to stk ;)

    SvarSlett
  32. Jeg er med :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  34. Jeg vil være med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  35. Deltar gjerne i trekningen :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg vil være med!

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne være med :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  39. Ååå de var nydelige <3
    Jeg vil gjerne være med :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg ønsker en slik vognsnor :)

    SvarSlett
  41. Silje Kristin Asbjørnsen18/12/12 02:13

    Jeg er med! siljeasbjornsen@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag