14.11.2012

Gavedryss #7

Har dere oppdaget fantastiske Weleda baby?

Hovedingrediensen i disse barneproduktene er den allsidige og virkningsfulle ringblomsten (calendula)  Calendula har en positiv innflytelse på menneskehuden da den gir en sunn og motstandsdyktig hud med evne til å regenerere seg selv.                                                     Weleda har et nært samarbeide med jordmødre, leger og farmasøyter, produktene er dermatologisk testet på sensitiv hud og kan brukes fra fødselen av. De inneholder ikke mineralolje, syntetiske duft- og fargestoffer eller syntetiske konserveringsmidler som kan påvirke hudens naturlige funksjoner


Neste sponsor ut er min arbeidsplass: 
Life Heimdal - en koselig helsekost og parfymeri i Heimdal sentrum, like utenfor Trondheim.
Her får du et stort utvalg i helsekostprodukter, glutenfritt, lavkarbo og supermat. Sminke fra Art Deco og hudpleie fra Sans Soucis. Er du interessert i mat eller helse kan vi hjelpe deg med å finne de riktige produktene for deg. Har også muligheter til å sende produkter hjem til deg!
Vi har akkurat laget en side på Facebook for butikken og er litt i oppstartsfasen enda, men her deler vi bilder, litt om kampanjer, oppskrifter både glutenfritt, uten sukker og uten melk. Si gjerne ifra om det er noe dere ønsker så skal vi prøve å få det til

Premien er to fantastiske babyprodukter fra Weleda
Jeg har selv brukt disse på begge mine barn og kan anbefale de fra langt inne i hjertet! Personlig så mener jeg det er den beste sinksalven på markedet og tror jeg har mange med meg når jeg sier det.



Spilleregnene er enkle:

Lik Life Heimdal på Facebook og du er med i trekningen.

Det vil også bli trekt ut en heldig vinner av et gavekort på 500.- når facebooksiden får 100 likes
 Så i teorien kan du stikke av med to premier. 


HUSK Å SKRIV EN KOMMENTAR I DETTE INNLEGGET AT DU DELTAR + mailadresse om du ikke har egen blogg

24 kommentarer:

  1. Jeg er med ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er med! Elsker Weleda produktene <3

    SvarSlett
  3. linda k lausund15/11/12 00:48

    Er med!! Super sink salve ja!! ;)

    (lausund.lindak@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Jeg er med :-)
    Lindauglem@hitmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er med:-)

    tonjeslett@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Signe Helene15/11/12 10:43

    Jeg liker facebooksiden og er gjerne med :)
    Veldig fornøyd med Weleda sine produkter :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Deltar:)
    siljeasbjornsen@hotmail.com. :)

    Silje

    SvarSlett
  8. Disse produktene er supre! Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  9. Simon Aleksander Berger28/11/12 16:53

    Får kuldeutslett på hendene om vinteren, så dette er perfekt for meg!
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  10. Deltar gjerne i trekningen :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  11. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    Jeg bor også i Trondheim,så er av og til innom Life på Heimdal =)


    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Likt siden :) den kuldekremmen er ikke dum for meg som har eksem..

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg liker siden :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil være med! Liker på fb!

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne være med :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er med :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag