12.11.2012

Gavedryss #6



Lykkeland er en nettbutikk som er drevet av Lene og René .
De fikk det norske agenturet på den berømte Sophie la Girafe, og nå har enda flere merker tatt plass i nettbutikken - fantastiske merker som Vulli Toys, Bunnies by the bay, AhGooBaby og TutimNYC.  

I tillegg til nettbutikken jobber de også som distributører rettet mot norske butikker for barn og småbarnsforeldre! Felles for alle produktene på Lykkeland er at de er av god kvalitet, de er sunne og trygge produkter for barnet og det er leker som man ikke finner overalt. Produsentene skal være opptatt av miljø, sikkerhet for barna sant støtter barn som ikke har det så bra!

Derfor er det en stor glede å fortelle at Lykkeland vil dele ut TO gavekort til to heldige vinnere i denne konkurransen. Hvert gavekort er på 300,-



For å delta må du gå inn på Lykkeland og finn ditt favorittprodukt. Legg igjen en kommentar i dette innlegget med link. Dette er obligatorisk for premien og gir 2 lodd.

Del konkurransen på blogg/Facebook (+2 lodd)

Skriv hvor mange lodd du tar og legg ved mailadresse om du ikke har egen blogg.
Lykke til


49 kommentarer:

  1. Jeg tar 6 lodd :)
    Falt helt for den søte lille blå kaninen "Bleu kosedyr" Den så bare helt nydelig og myk ut.
    Når jeg prøver å linke får jeg bare opp hovedside linken, så får ikke linket dessverre.

    SvarSlett
  2. 4 lodd på meg:)

    AhGooBaby stellematte (rosa) var stilig, og at den former seg etter barnets kropp er jo supert:

    SvarSlett
  3. Elsket Bunny By The Bay rosa matros dress :)
    Får ikke linket til produktene,er bare hovedsiden der.

    6 lodd på meg :)

    SvarSlett
  4. 2 lodd til meg:) Mitt favorittprodukt må bli noe fra sophie la girafe, greier ikke helt å bestemme meg:)

    Camilla N.

    SvarSlett
  5. Hei, mine favoritter er:
    Sophie la Girafe hygienesett og Sophie la girafe og naturlig biteleke
    (det gikk desverre ikke an å linke fra den butikken, kun til hovedsiden)
    Jeg trekker 6 lodd :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  6. 4 lodd til meg. Favorittprodukt er Sophie la Girafe - Nyfødt-sett.

    SvarSlett
  7. Favorittprodukt(er): Sophie la Girafe produktene.
    2 lodd på meg.
    Mariell
    piah_88@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lodd på meg.
    Mitt favoritt produkt er Sophie la Girafe hygienesett.
    Lindauglem@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Sophie la girafe og naturlig biteleke er det jeg ønsker meg til lille i magen :)

    SvarSlett
  10. Åh, jeg bare elsker dukkene fra Rubens barn, og særlig Rubens barn original- Ida og Little Rubens- Anna. Uimotståelige! =D Jeg trekker 4 lodd- har delt gavedrysset på min blogg. Ha en fin dag! Klem Tonje.

    SvarSlett
  11. Hei!
    Vår favoritt er:
    rosie dress brun fra Cinnomn girl

    Trekker 6 lodd:)

    SvarSlett
  12. 6 lodd på meg. Vi hadde nok kjøpt oss en "Sweet Dreamin sutteklut (Fuchsia)" siden lille her er så glad i merkelappen på ting.

    SvarSlett
  13. Får ikke til å linke til noe annet enn hovedsiden, men ønsker oss Moochi kosekanin.
    2 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  14. Min favoritt er:
    Angelina tunika fra My Cinnamon girl :-)
    4 lodd på meg!

    SvarSlett
  15. Synes trøstisar koseplaster var kule!:) Fikk ikke annen link enn til selve siden så slenger med den jeg da:p http://lykkeland.no/
    Har delt på facebook OG likt lykkeland :)

    SvarSlett
  16. Likte aller best de nydelige hårspennene fra Den lille prikken over i en :-)
    Liker også Lykkeland på Facebook :-) Så 4 lodd på meg!
    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  17. Delingos, grisen jambonos var kjempesøt! :) Liker på facebook. 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Delingos, grisen jambonos var kjempesøt! :) Liker på facebook. 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. Jeg har to lodd :D Krysser fingrene :)

    iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg tar 6 lodd :) Min favoritt er Sophie la Girafe hygienesett. Fint, praktisk og herlig!!!

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Mitt favortittprodukt er "Rubens ark - Ku" Synes den var så utrolig søt :)
    Jeg har 6 lodd, likt på facebook, delt på facebook :)

    beate_isaksen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Sophie la giraffe aktivitetshus likte jeg veldig godt! :) får ikke linket...
    To lodd på meg.

    ckopperstad@hotmail.com

    SvarSlett
  23. De hadde jammen mye fint, men falt for Sophie la girafe naturlig biteleke :)
    Har likt på face og trekker 4 lodd :)

    SvarSlett
  24. Poden vokser så for så en ullbody og strømpebukse fra janus hadde ikke vært feil:-)

    Helga
    helgagarder@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei - for en super konkurranse og for en flott nettside.
    Mine favoritter er
    http://lykkeland.no/show.asp?page=goxpage00000043dbp606.html
    http://lykkeland.no/show.asp?page=goxpage00000011dbp616624.html

    Jeg liker lykkeland på facebook, som gir meg 4 lodd

    Line
    lineosmu@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Delingos, reven, var superflott! Hilsen Gro Sofie, gro.beryelsen@gmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg tar 4 lodd :)
    Sophie badesett hadd vært supert til litjgutten!! :)

    Torillrosdal@hotmail.com

    SvarSlett

  28. Sophie la Girafe stablepyramide

    6 lodd på meg.

    Fossen69@gmail.com

    SvarSlett
  29. Signe Helene15/11/12 20:51

    Her er to av mine favoritter :
    Joy-Design-smykker og sjal > 101389
    Joy-Design-smykker og sjal > 101121
    (kommer ikke opp noen link i adressefeltet annet enn lykkeland.no)
    :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. 4 lodd til meg da:) Liker og deler:D
    Jeg har Sofie la giraffe, men kunne absolutt trengt en tutimNYC lekeholder, så slipper den giraffen å falle i gulvet hele tiden, eller så er et smykke fra JOY Design høyt på lista mi!

    SvarSlett
  31. 2 lodd på meg! Min favoritt er Sophie la girafe produktene.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  32. OIoi så flott da! der inne var det masse snadder!

    Likte denne utrolig godt:

    Wendy tunika til jente www.lykkeimitthjerterom.com

    da blir det 6 lodd på meg ☺

    Krysser fingrene! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  33. Mitt favorittprodukt hos Lykkeland må bli Sweet Dreaming sutteklut fra SnoozeBaby siden vi har Sophie la Girafe:)

    4 lodd på meg:)

    SvarSlett
  34. Min favoritt er ull body fra Janus :)

    2 lodd

    Klem Karianne

    SvarSlett
  35. 2 lodd på meg :)

    http://www.lykkeland.no/ fikk bare opp denne linken, men skulle stå sophie giraffen til 289kr der :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  36. 2 lodd til meg.
    Liker blant annet janus prinseulljakke, stellemattene og sophie la girafe :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Sophie La girafe stablepyramide :)
    fire lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  38. Stripete ullbody (blå) synes jeg er god og fin :)
    Deltar med 6 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  39. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding
    ► favoritten min er: Rubens Kids -Lollo

    --------> 6 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne prøve lykken her også :)
    Jeg har prøvd og finne link,men det er ikke andre linker inne på nettbutikken
    en akuratt adressen. Man kan altså ikke linke direkte til det produktet man ønsker. Men i alle fall min favoritt der inne er: Produkt
    Kyboe Klokke - sort. Den var bare råååå stilig :)

    Jeg prøver altså lykken med 6 lodd,har likt Lykkeland på FB lenge :) og har delt dette innlegget på Facebook :)
    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com






    SvarSlett
  41. Jeg liker på facebook, deler konkurransen, og her er min favoritt:
    Rubens Barn Original - Meiya (Går ikke å linke)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  42. Jeg vil være med! To lodd - liker på fb ;)

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  43. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  44. badepuslespill :)
    2 lodd til meg!

    Åse
    aasekvilhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Little Rubens Party - Ida
    2 lodd på meg:)

    Therese
    theresee-87@hotmail.com

    SvarSlett
  46. 2 lodd på meg :)

    Min favoritt må være trøstisar koseplaster.Noe så søtt! Hadde nok vært en hit her i huset til min lille plasteravhengige prinsesse :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Får ikke linket, men min favoritt er vognleke fra snoozebaby :) 2 lodd på meg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag