10.11.2012

Gavedryss #5

Vi har vært på Hitra/Fjellvær i helgen så lite med oppdateringer fra min side. Begravelse til min gammeltante i går så familien er samlet her i barndomshjemmet til mamma.
Fortsetter derfor gavedrysset i kveld! Meld dere på folkens! 
God lørdag

Neste sponsor ut er MerkAlt.no
De ønsker å gi bort et gavekort på fargenavnelapper for å stryke på klær!
Som mamma til barnehagejente selv, er det utrolig viktig å merke alt av klær og tekstiler som skal i barnehagen for å være sikker på at man får det hjem igjen. Her har vi merket alle klær, sko, sokker, skjerf og votter

På siden her kan du designe dine egne navnelapper med forskjelling skrifttype, plassering av tekst på lappen, farger og motiv alt etter hva du ønsker. Under har jeg laget et par forslag til dere og en liten smakebit på noen av motiver det er mulig å velge mellom


Legg igjen en kommentar i dette innlegget og du er med i trekningen.
Husk mailadresse om du ikke har egen blogg

Del gjerne med dine venner på egen blogg eller facebook

Et lite husmorstips: Bruk rettetang  for å feste lappene!
Det er mindre styr enn å dra frem stykjernet når 
nye klær kommer i hus

52 kommentarer:

  1. Vi er med! Dette er jo kjempekjekt :)

    SvarSlett
  2. Ja dette er supert. Passa så godt no, har gått tom for merkelappa. Har både barnehagebarn og ei aks + pluss ei som må merke treningstøyet sitt, siden hun er en aktiv konkurranse svømmer;)

    Marita Romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Så flott, merkelapper er det alltid behov for, og disse var jo veldig gøyale ;-)

    SvarSlett
  4. jeg er med :)

    kristoffersen_kristin@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Vi er med, kjempe kjekt med merkelapper, det vil vi trenge når Oliver begynner i bhg! :) :)
    Fin lørdag til deg også :)
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med:)

    lenadorthea@live.com

    SvarSlett
  7. Jeg er også med :-)

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  8. vi har en liten lillebror som skal i barnehagen etterhvert ;)

    SvarSlett
  9. Så koselig blogg du har!

    vil gjerne være med i trekningen din :)

    ha en fin-fin lørdagskveld..

    SvarSlett
  10. jeg er med:), har en gutt på 18mnd.
    hegekarlsen1988@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Det hadde vært supert å vinne!
    Krysser fingrene :) Klem

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ang klokken du spurte om...så er den kjøpt på Kremmerhuset for ca 1 år siden:)

      Slett
  13. Dette trenger jeg! :)

    ckopperstad@hotmail.com

    SvarSlett
  14. **GAVEDRYSS** Elsker det altså!

    janne_1988@hotmail.com ;p

    SvarSlett
  15. Henger meg på her! :)
    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  16. Dette trenger vi :)

    linepia@snehula.com

    Hilsen Line

    SvarSlett
  17. Så fine premier du har! Jeg er såklart med:-) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Lurt triks med rettetanga! Blir med på denne konkurransen og!
    Mariell
    piah_88@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Slike trenger vi alltid så jeg vil gjerne bli med i trekningen ;)
    Fin søndag videre til deg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  20. Jeg deltar veldig gjerne i trekningen. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er noe vi alltid har behov for

      Slett
  21. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  22. Ja takk! Har barnehagejente over nyttår, så dette passer oss midt i blinken ;) mail: cstorsaeter@gmail.com

    SvarSlett
  23. Vil gjerne være med i trekningen:) Jammen meg blitt en del merking av klær med en liten bhggutt i hus. Og takk for tips med rettetang:)

    SvarSlett
  24. Så bra samarbeidspartnere du har! :-) Er veldig gjerne med i trekningen.

    SvarSlett
  25. Jeg vil bli med i trekningen:)

    Camilla N.

    SvarSlett
  26. Jeg blir gjerne med i trekningen:D

    SvarSlett
  27. Vil gjerne være med :-)
    Lindauglem@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Eg er med :) Barnehagestart over nyttår, så dette treng me! :)

    SvarSlett
  29. Eg er med i trekninga:) sbs@sp.no

    SvarSlett
  30. Blir gjerne med!

    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  31. Helt genialt for barnehagebarn! Jeg er med :-)
    Ida
    ida.gs@broadpark.no

    SvarSlett
  32. Jeg er med.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  33. Nå kom jeg på at jeg BURDE ha bestillt dette for lenge siden, men prøver lykken.. hvis ikke så MÅ jeg bestille snart altså, begynner å gå tom til storebror og lillesøster har jeg ikke bestillt til enda..

    SvarSlett
  34. Oi denne har jeg virkelig lyst på! Og GENIALT husmor tips!! det kunne spart meg for mye kav ;)

    Krysser fingrene! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med :D
    Med 2 små i barnehagen, så må det meste merkes...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  36. Jeg er med! Vaskemaskinen spiser våre lapper, så vi trenger alltid nye :)

    SvarSlett
  37. Jeg blir med. Kjekt med slike merkelapper!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  38. Klesmerking er et must med seks barn i huset :) Takk for rettetang-tipset! Genialt :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  39. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  40. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    Mange klær det ikke er så å lett å skrive navn på, og det er både titt & ofte det kommer bort ting i barnehagen....

    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  41. Med to barn i barnehage, så må jeg jo delta i denne.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  42. Jeg vil være med!

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er med! For en fin ting å vinne.Er en forbruksvare når man har flere barnehagebarn i hus:)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Dette er forbruksvare - vi trenger alltid fleire!!:D

    SvarSlett
  47. Har et barnehagebarn, så dette hadde passet perfekt :)

    SvarSlett
  48. Er gjerne med!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag