09.11.2012

Gavedryss #4

Hei alle!
I dag er det ei dame som heter Anette som sponser premien i gavedrysset.
Hun er Perfect Home forhandler og har egen side på Facebook der man kan sende inn bestilling til henne, føre over penger for pruduktene + frakt og innen noen dager er dine Perfect Home produkter hjemme hos deg. Veldig enkelt!

Dagens premie er en lekeoppbevaring fra Perfect Home
Jeg har akkurat maken til oppbevaring av leker i stuen da den rommer ganske mye og utrolig flott å se på!

Legg igjen en kommentar under dette innlegget for å delta!

Er du interessert i å bestille produkter fra Perfect Home vil jeg anbefale deg på det sterkeste å ta en titt  på  Anettes side på Facebook! Jeg har bestilt derifra flere ganger og hun har kjempegod service. Det anbefales!

Se de andre premiene på mitt store gavedryss her:


81 kommentarer:

  1. Denne er sååå fin! Jeg har en slik og elsker den og kunne gjerne tenkt meg en til :) Så jeg er med!

    SvarSlett
  2. Så fin!! Har sikla på den lenge;) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg er med :D Vi har billigversjonen fra Nille, så ønsker oss denne veldig mye :)

    SvarSlett
  4. Denne var kjempe fint og den kunne jeg absolutt tenkt meg! :) Jeg er med!

    SvarSlett
  5. Superfin lekeoppbevaring, den ønsker jeg meg til lillegutt i magen:)
    Tusen takk for spennende konkurranser! :) - Live
    lbrustand@gmail.com

    SvarSlett
  6. Åh denne er så fin! Vi kunne absolutt trenge en slik en til å oppbevare lekene til lillejenta vår!! :D

    SvarSlett
  7. Jeg vil også ha en sånn :-)

    SvarSlett
  8. Så fin, jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  9. Super gåva :) Hiv meg med eg og :) sbs@sp.no

    SvarSlett
  10. Denne er så fin! Jeg deltar gjerne! :)

    SvarSlett
  11. Kjempefin! Den vil jeg vinne ;)

    SvarSlett
  12. Denne hadde passet perfekt her hjemme hos oss :))

    ckopperstad@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Denne lekekurven har jeg sett på lenge. Hadde passet veldig bra her hos oss.

    line@snepost.com

    Hilsen Line Hansen

    SvarSlett
  14. Ååhh, den er knall lekker! Prøver lykken :-)

    SvarSlett
  15. Hadde vært midt i blinken med ny og lekker oppbevaring til alle lekene i huset :)

    Millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Kjempefin og utrolig praktisk! Jeg krysser fingre og tær :-)
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  17. Deltar gjerne i denne konkurransen!
    Mariell
    piah_88@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Den hadd passa perfekt innpå rommet te gullgutten!! :) E gjerne med på den her!

    SvarSlett
  19. Denne kunne jeg godt tenkt meg! :D
    Ingvild (ingvildtjessem@gmail.com)

    SvarSlett
  20. Den er nydelig, og ville passet perfekt i stuen vår!:) Med Filippa på 1,5 år og lillesøster på vei (er 2 dager over termin idag), så blir det fort en del leker i stua;)

    katz__3@hotmail.com

    Katrine:)

    SvarSlett
  21. Denne var flott! Hadde passet supert inn i stuen vår, som foreløbig mangler oppbevaringsplass til lekene til lille snuppa. Vi prøver lykken :)

    lindaajt@hotmail.com

    Linda :)

    SvarSlett
  22. Flott lekeoppbevaring. Jeg er gjerne med i trekningen :)

    SvarSlett
  23. Denne er så praktisk og flott å se på! Har ønsket meg denne lenge, men aldri fått dinglet meg til å kjøpe den. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Så fin - håper å vinne den til prinsen i magen som ventes nå i november :)
    Karina@zip-it.no

    SvarSlett
  25. Denne har jeg lyst på

    Abjorheim@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Denne er kjempe fiiiin... Ønsker meg!
    Lindauglem@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Så fin den var, jeg blir gjerne med her :-)

    SvarSlett
  28. kristin kristoffersen10/11/12 20:39

    jeg er med :)


    kristoffersen_kristin@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med:)

    lenadorthea@live.com

    SvarSlett
  30. Perfect home har så evig mye fint! Denne lekeoppbevaringen hadde virkelig kommet godt med her i heimen så jeg er med :D

    SvarSlett
  31. Så søt denne var. Den ønsker jeg meg til lille prinsessa som kommer hit :)

    Perfect Home har utrolig masse flotte produkter ja...Tenk å plukke fritt på øverste hylle.

    SvarSlett
  32. Jag är gärna med :)
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Deltar selvfølgelig ;-)



    Janne :)

    SvarSlett
  34. Denne har jeg sikklet på lenge :)

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  35. denne vil jeg være med på =) god søndag

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne bli med i trekningen:)

    Camilla N.

    SvarSlett
  37. Denne var stilig! Er gjerne med på trekningen:D

    SvarSlett
  38. Jeg vil være med. Som snart 3 barns mor blir det MYE leker som plutselig finner veien ut i stuen :)

    SvarSlett
  39. Ah, denne er nydelig! Har ei fra før og kunne trengt ei til, så eg er med :)

    SvarSlett
  40. Denne hadde passet til Pus og Bella sine leker, verdens beste katt og hund!

    Klem

    SvarSlett
  41. Den var nydelig! Krysser fingre for at jeg vinner den, så kanskje det blir orden i stuen igjen :-)
    Klem Ida
    ida.gs@broadpark.no

    SvarSlett
  42. Har en sånn fra før men trenger en til, med 2 små så blir det litt leker, så d kunne ha vært greit med mer oppbevaring

    Fossen69@gmail.com

    SvarSlett
  43. Signe Helene15/11/12 20:57

    Jeg blir med :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  45. Den har jeg lurt på en stund.. men enda ikke fått kommet meg på PH kveld, så da prøver jeg såklart lykken nok en gang på den koselige bloggen din:)

    SvarSlett
  46. Jeg vil være med :)
    susan.ann.nina@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg vil være med, disse her er jo kjempe fine !
    Krysser fingrer og tær :)

    SvarSlett
  48. Så utrolig flott! jeg vil veldig gjerne bli med ☺ krysser fingrene!
    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  49. Jeg er med:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  50. Jeg er med :-)
    crml@hotmail.NO

    SvarSlett
  51. Kjempefin! Jeg er så klart med :)

    SvarSlett
  52. Jeg er med :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  53. "Moderne nostalgisk" :)

    Jeg blir med!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  54. Denne er så fin!
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  55. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg blir gjerne med! :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  57. Deltar gjerne i trekningen :)

    Bente S.
    guly2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  58. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding


    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  59. Hei :-)


    Superfin giveaway, blir gjerne med.
    Trekker 6 stk lodd. Ha en riktig
    GOD HELG med dine!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  60. Jeg blir veldig gjerne med på denne.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  61. Jeg vil være med!

    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg vil gjerne være med :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Den hadde vært fin i stua til den minste sine leker.

    Mvh
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  64. Kjempefin! Jeg er gjerne med:)

    SvarSlett
  65. Jeg er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  66. Denne er bare sååå herlig : )

    Natalie
    natalie_saether@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Den så jo herli ut :)
    Julie
    Juliesaether@hotmail.com

    SvarSlett
  68. jeg er med :) -Stine. stinetjo@hiof.no

    SvarSlett
  69. Den hadde vært super til å samle alle de små dubbedittene som lille prinsesse Emma har :)

    februargull2010@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Denne kunne jeg veldig gjerne ha tenkt meg:) Jeg er med:)

    SvarSlett
  71. Denne hadde vært flott å kunne gi i gave en liten bekjent :)
    Ingrid

    SvarSlett
  72. Kjempefin - og perfekt til stua!

    SvarSlett
  73. Silje Kristin18/12/12 02:26

    Så fin!
    siljeasbjornsen@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Flott gavedryss du har. Denne er kjempe fin :)

    SvarSlett
  75. Er gjerne med! Sender deg mail/adresse om jeg vinner :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag