24.11.2012

Gavedryss #12

God lørdagskveld dere!
Ble dårlig med oppdateringer fra meg denne helgen og jeg har brukt dagen på litt maling av hyller og påbegynt på en sengegavl som skal på vårt rom. Nå er det Korslaget og beina høyt - en skikkelig kosekveld, men må slenge med et gavedryss i samme slengen her:

Har dere hårpynten til de små prinsessene i boks før årets jul?
I dag er det Dukkemor - hårpynt til små prinsesser som sponser med et gavekort på 200,-


Hun lager så utrolig mye fint og vi var så heldige å fikk prøve:

Andre favoritter:

Enkelt - ikke sant?
Legg igjen en kommentar under dette innlegget og mailadresse hvis du ikke har egen blogg

Lik gjerne bloggen min på Facebook og ta en titt innom Dukkemor-bloggen



38 kommentarer:

  1. Så fine ! :-) Liker de jeg har veldig godt, å kunne godt ha tenkt meg fler.
    Hvilket redigeringsporgram bruker du? Utrolig fint med farge kun på hårbånda.
    PS.Om jeg er så heldig og vinne i en av dine gavedryss, så sender jeg deg en mail så du får min mailadresse.

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt i orden Ingrid :)
      Jeg bruker Photoshop - genialt!

      Slett
  2. Jeg er med. Hun har så mye fint og er veldig flink

    Marita R
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg like Dukkemor på fb :) Masse nydelig der ja :)

    Hilsen Kari (kabjornstrom@hotmail.no)

    SvarSlett
  4. Liker allerede! :) Så mye fint..

    Hilsen Stine (stinethunes@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Liker Dukkemor på facebook allerede:) Og har veldig lyst at jentene mine skal få noen nydelige hårbånd derfra!!


    (sigrun-84@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Har likt dukkemor for lenge siden,elsker hårbåndene hennes! Mail : lille_Nette@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Syns de er mye fint! :) har likt sia og hiver meg med.

    SvarSlett
  8. Liker dukkemor :)

    ingvildtjessem@gmail.com

    SvarSlett
  9. Liker siden allerede, så jeg er med:)

    SvarSlett
  10. Er absolutt med på dette :-) Liker allerede på Facebook

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  11. LIker allerede på facebook og vil gjerne være med :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Liker allerede på Facebook! Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  13. Liker sida på facebook og er med! :)

    SvarSlett
  14. liker siden alerede, jeg er med :)

    kristoffersen_kristin@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Likar sida deira, og prøver lukka her. Sbs@sp.no

    SvarSlett
  16. Liker siden på facebook:)
    (missy6666@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Liker på face og krysser fingrene!

    SvarSlett
  18. Elsker hår-tingene fra Dukkemor!
    Jeg liker allerede på facebook:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  19. Liker på fb :-)

    ettena_4@hotmail.com

    SvarSlett
  20. liker på facebook :)

    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  21. Har likt på facebook lenge nå, tror Lille Tea vil ha stor glede av gavekortet, hun er kjempeglad i å pynte seg :)

    saccosekken@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Liker selvfølgelig :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  25. Simon Aleksander Berger28/11/12 16:56

    Skulle gjerne gitt disse til min kommende nye lillesøster! :))
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  26. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding


    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg liker siden, og vil gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(æt)live.com

    SvarSlett
  28. Hiver meg så klart med!
    Liker på fb!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med :)

    MVh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg vil være med og tar fullpott. Hadde vært noe for mine to prinsesser, den ene på utsiden og den andre på innsiden ;)

    SvarSlett
  31. Er så mye søtt der, liker på FB.
    Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  32. Gurimalla hadde jeg vunnet,så hadde det nok blitt bursdag og julaften på en gang her i huset :) Snuppa eeelsker å pynte seg for tiden :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Perfekt for vår lille pyntejente! På vegne av ho HÅPER eg at eg (ho) vinner gavekort her:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag