22.11.2012

Gavedryss #11

I dag har jeg noe veldig praktisk til dere i gavedrysset!
Dagens sponsor er Personlig Almanakk og de ønsker og gi bort en valgfri almanakk til den som blir trukket ut som vinner denne gangen. 
Jeg har hatt en slik for 2012 og nylig fått den for 2013 i posten og ble så glad da de sa ja til å sponse.

Du kan i veldig stor grad forme disse selv og i årets versjon laget jeg en collage av familien min i Photoshop og lastet det opp som et bilde til å ha på framsiden. 
Også størrelse, farger og tema kan du legge opp selv etter din hverdag og du bestemmer også hvilken måned kalenderen skal starte.

En sniktitt på editoren på Personligalmanakk:




Sett inn moduler på barnehage, trening, tentamen, gjøremål, lister, prøver, ideer, noter eller ruter
De siste sidene i boken bestemmer du også helt selv!
Du kan laste opp bursdager fra Facebook og skrive inn viktige datoer og hendelser.

Jeg brukte litt lengre tid på utformingen på min siste almanakk og det har jeg virkelig igjen for!
Ta en titt på sidene og bare prøv å lag din egen 

Slik ser min ut for 2013




Lik PersonligAlmanakk på Facebook og skriv i kommentarfeltet under. (1 lodd)

Vil du tjene 2 ekstra lodd så del konkurransen/gavedrysset på facebook eller på egen blogg
Skriv hvor mange lodd du tar og legg igjen mailadresse om du ikke har egen blogg

55 kommentarer:

  1. Denne er min ;)
    Jeg trenger virkelig en sånn nå som jeg skal ut i jobb igjen og ikke jobber likt noen dager! Og siden jeg har vært lenge uten jobb (og penger) så har jeg ikke råd til å kjøpe meg det.

    Så jeg prøver lykken med 3 lodd! :D

    SvarSlett
  2. Dette er noe vimsa meg skulle hatt så jeg er med:)

    Nyt dagen og snart helg!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. 3lodd;-) kjempe fin julegave til en som har alt:-).

    fossen69@gmail.com

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg. Liker og delt!

    Klem

    SvarSlett
  5. Disse er sååå fine:)
    Jeg blir med og trekker 3 lodd:)

    Ha en fin dag!

    Forresten...har du sett at du vant Omaggio vasen inne hos meg? Jeg trenger addressen din så kan jeg sende den til deg:)

    SvarSlett
  6. Genialt! Jeg er med og trekker 3 lodd ☺ Håper du får en flott dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  7. Jeg blir med i denne trekningen også! 1 lodd.

    Camilla N.

    SvarSlett
  8. Har akkurat kjøpt meg en slik selv, men kunne tenkt meg å gi bort en til min kjære. Han trenger holde orrden på timeplanen til tider kan en si! hehe..
    Ha en fin dag! Liker på fb.

    SvarSlett
  9. Liker på facebook allerede, delt på facebook og har bilde med link på bloggen :)
    Så da deltar jeg med 2 lodd! I januar er det på tide med ny almanakk for meg så det hadde passet bra!! :D :D
    klem

    SvarSlett
  10. 3 lodd på meg :) Liker og delt på fb.
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  11. Hei :)
    1 lodd på meg, LIker på fb.

    har hatt denne almanakken i år jeg også, og skal gi bort noen til jul
    Hilsen irenblund@gmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg liker på Facebook. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  13. her ble det 3 lodd:)delt på facebook:)

    SvarSlett
  14. Har bestilt slik sjølv, men melder meg på konkurransen, så kanskje eg er heldig å vinne ein til mannen òg ;) 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  15. Tar et lodd eg da! :)

    SvarSlett
  16. Å, sånn vil jeg ha! Jeg vil veldig gjerne melde meg på - full pott! :-) Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett
  17. Hilde Kristin22/11/12 22:06

    3 lodd fra meg!:-)

    hilde_1995@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei. Jeg tar 3 lodd ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  20. Liker, kommenterer og deler på fb = 3 lodd det da;)

    Klem Veronica (frkmuffin (a ) hotmail .no)

    SvarSlett
  21. Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  22. full pott og 3 lodd på meg :-) Tvitvi!

    SvarSlett
  23. Signe Helene27/11/12 11:21

    Liker facebooksiden og deltar :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Like på facebook og dele, altså 3 lodd på mæ!!
    Har almanakk for i år derfra allerede og e kjempefornøyd!
    Vært stas å kunna laga sæ en enno finer en med lillegull
    på fremsida te neste år :)
    (torillrosdal@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Ønsker meg veldig en sånn for å holde styr på avtaler for alle 8 her i huset :)
    Ett lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  27. 1 lodd :)

    Hopp og sprett og tjo og hei,
    denne almanakken trenger jeg!

    Nyte dagen :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Simon Aleksander Berger28/11/12 16:57

    1 lodd! :))
    Så ei venninne med denne her om dagen og den ser kjempekul ut.
    Trenger den ikke selv, men vil gjerne gi en slik til min mor i gave.
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Jeg prøver lykken med 3 lodd her.
    Har ønsket meg en slik Almanakk lenge,men blir aldri til at jeg
    bestiller meg en. Så jeg prøver lykken og håper at det er min tur denne gangen:)
    Hadde virkelig trengt en Almanakk slik at jeg kan få litt orden på ting og tang,
    er ett surre hode når det kommer til ting jeg skal og som jeg har gjort.
    Så en Almannakk tror jeg ville fått orden på det:)

    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  31. 3 lodd..
    Har ønsket meg en slik i evigheter så krysser fingrene og håper :)

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg blir med på tre lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  33. Hiver meg så klart med!

    Satser på vinnerloddet med et lodd :)



    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  34. 1 lodd på meg :)

    Stina - stina_rule@live.no

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  36. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  38. Denne var jo kjempesmart,vil gjerne ha 1 lodd.
    Hilsen Mona, mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  39. Ønsker meg virkelig en personligalmanakk!

    Har likt siden deres på facebook tidliger(og din)!! Altså et lodd.

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Jaaa slik vil jeg gjerne vinne.
    Akkurat hva jeg trenger nå når jeg begynner i ny jobb :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  41. Glemte å skrive at jeg trekker 3 lodd ;)

    SvarSlett
  42. 1 lodd på meg og krysser fingre og tær for at den blir min!
    God jul:D
    (tamara_edvartsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. 3 lodd :)

    lisa.larsen3@gmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg er med :) 3 lodd på meg, deler på facebook og deler på sidemenyen på bloggen!
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Har et spm jeg.. Er det med dager som morsdag, farsdag, valentin, nyttårsdag, julaften, osv..? eller må alt skrives inn selv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, slike dager er merket av fra før. Kun personlige datoer du trenger å skrive inn selv :) Bare gå inn på siden, prøv å lag en så får du se :) Trenger ikke å trykke bestill, men du kan lagre til en sene

      Slett
  46. Prøver meg med 3 lodd her og!

    SvarSlett
  47. 3 lodd her :)
    Dette har vært midt i blinken for en distre person med mange jern i ilden som meg :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  48. En slik en kunne jeg veldig gjerne ha tenkt meg:)
    Liker på facebook!

    1 lodd på meg

    SvarSlett
  49. Desse er veldig gode! Har ikkje ordna meg ein for 2013; kanskje er eg heldig og vinner ein??

    SvarSlett
  50. Tar 3 lodd. Veldig lyst å vinne denne :)

    SvarSlett
  51. KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag