03.11.2012

Gavedryss #1


Første sponsor i dette gavedrysset er ThelmaT - en fantastsik flott nettbutikk som har et bredt utvalg av  interiør, smykker og tilbehør. 
De fører i hovedsak skandinavisk design og mange kjente merker som TineK, Bastion, MilleMoi, Barfota og Sogne Home for å nevne noen. 
Kan sitte lenge å drømme meg bort på denne siden og ønskelisten begynner å bli lang. 
Det er derfor en stor glede å presentere premien fra ThelmaT


For å delta så må man tjene lodd

Legg igjen en kommentar under dette innlegget for å delta. (gir 1 lodd)

Ønsker du å øke vinnersjansene dine så lik ThelmaT på Facebook (+ 1 lodd)
Del gavedrysset enten på egen blogg eller Facebook (+ 1 lodd) -Bilde finner du her
Ikke glem å skriv hvor mange lodd du tar - Totalt 3 lodd

Og til dere som ikke har blogg - vennligst legg ved mailadresse slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. Har opplevd å ikke komme i kontakt med tidligere vinnere og derfor går premien til noen andre.
Så blir jeg veldig glad om du vil følge bloggen på Facebook også!
Lykke til!

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET!

Ønsker dere en fin lørdag

93 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 4 år;)
    Jeg tar tre lodd

    marita r

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 4 år som blogger :)
    Jeg tar ett lodd.

    Mariell B.

    piah_88@hotmail.com

    SvarSlett
  3. LIKER ! Jeg tok 3 lodd :D Gledet meg lenge til dette nå altså! Gratulerer med 4 år og takk for at du lar det drysse på oss :)

    tinamari@me.com

    SvarSlett
  4. Det blir 3 lodd på meg :) Grattis med 4år :)<3

    Mvh Emilie Romfo Svenningsen

    Emil0106@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Gratulerer! :) eg tar ett lodd:)

    naustdalmarte@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hurra for 4 år! Jeg blir gjerne med. 2 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  7. Jeg tar 1 lodd!
    Morsomt med gavedryss da! Får krysse fingrene for at det blir en premie :-)

    God helg!

    SvarSlett
  8. Alle gode ting er tre, så da må jeg jo ta tre lodd :-)

    SvarSlett
  9. Jeg er med og tar tre lodd :)
    Har lagt link på bloggen min, liker siden på facebook og liker også din side fra før på facebook :D

    God helg :)

    SvarSlett
  10. To lodd hos meg. Deler bilde i sidemenyen på bloggen, samt kommentar :)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med! Tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  12. ævå vil vær med for å feire bloggen din, tenk at æ har fulgt den i fire år snart! Den e ihvertfall kjempekoselig! :) æ tar gjerne tre lodd æ!

    SvarSlett
  13. Et lodd på meg:)

    SvarSlett
  14. To lykkelodd til meg! (Kommentar, og liker på FB)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 3 lodd på meg søta:D

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 4 år! Jeg tar 3 lodd ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Tar eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Jeg vil bli med i trekningen:)
    Camilla N

    SvarSlett
  19. Full pott her Stine <3 Elsker gavedryss :D

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne bli med på gavedrysset ditt :)
    Trekker 3 lodd ;) Klem Anette

    SvarSlett
  21. Masse flott i nettbutikken her ja. Elsker Tine K! 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  22. To lodd til meg!!

    Thelma T er en flott butikk:)

    Ha en fin helg videre,
    klem Klem

    SvarSlett
  23. Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  24. 3 lodd til meg;) hadde slike lysglass i fjor men var dessverre noen som knuste de..;(

    Klem charlotte

    SvarSlett
  25. 2 lodd til meg! :) Lysglassene fra TineK var nydelige!

    SvarSlett
  26. 2 lodd til meg, fikk ikke til å dele bildet.
    krysser fingrer :)
    glassene var rå fine!

    SvarSlett
  27. 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med 4 år som blogger :)
    3 lodd til meg (jeg delt på FB)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Benedicte4/11/12 17:18

    Gratulerer til bloggen :D Jeg tar 3 lodd, har likt ThelmaT på FB, og delt konkurransen på facebook :)

    (b-naess@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Gratulerer med 4 år med blogging! :-)
    3 lodd til meg.
    anette_skovly@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med ☺

    2 lodd til meg da! Jeg linker fra bloggen og kommenterer ☺

    Håper du får en flott kveld videre! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med :)
    Deltar med 3 lodd jeg :)
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  33. 2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  34. Nydelig premie :)
    Jeg prøver meg på 2 lodd

    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  35. tar 1 lodd jeg =)

    ha en fin søndag.

    SvarSlett
  36. Tar to lodd jeg da :-) Håper på vinnerlykke :-)

    SvarSlett
  37. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  38. Hei
    2 lykkelodd på meg...kommentar og likt fbsiden

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  39. Så mye fint:-) Jeg tar et lodd:-)

    Helga (helgagarder@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. gratulerer med fire år, jeg tar to lodd :)
    facebook og kommentar her , håper jeg ikke er forseint ute.
    Irenblund@gmail.com

    SvarSlett
  41. Gratulerer med fire år som blogger.

    Jeg tar to lodd og har delt på egen blogg.


    SvarSlett
  42. Jeg er gjerne med og har delt på Face og liker siden. 3 lodd på meg!

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 4 år! Flott blogg :-)
    Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 4 år!

    Jeg tar 3 lodd!
    Kommentar, liker på fb og deler på fbsiden til bloggen min! :)

    Mvh
    Vibeke

    SvarSlett
  45. Trekker med meg 3 lodder! Deler på bloggen, liker på FB og kommenterer.
    Og gratulerer med 4 års blogg! :-)
    La meg til som følger også da jeg liker bloggen din! :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  46. Heisann :)
    Kjempefin blogg dette her! Gratulerer med 4 år :)
    Jeg vil være med på denne giveawayen og trekker 1 lykkelodd.

    (innorth.blogg@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Jeg vil gjerne være med i trekningen:) 2 lodd på meg;)

    SvarSlett
  48. Gøy med konkurranse! :) 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  49. Hei, Vil gjerne være med og tar 1 lodd.
    Ha en fin dag:-)
    mvh Signe
    signe@norrman.no

    SvarSlett
  50. gratulerer med 4 år som blogger, tar 2 lodd :)

    Beate_isaksen@hotmail.com

    SvarSlett
  51. 2 små lykkelodd til meg og gratulerer til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  52. Vil være med på trekningen av denne fine premien.

    SvarSlett
  53. Signe Helene15/11/12 21:36

    Åh, så fin premie :)
    Jeg liker facebooksiden og tar 2 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Heisann- prøver meg med 1 lodd og håper det beste!

    SvarSlett
  55. Jeg er såklart med - 1 lodd for kommentar:D

    Kjempefin blogg, nå har jeg kost meg med den (og deg;)) i kveld.. hi hi

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  57. Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  58. Jeg tar 1 lodd:)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  59. Hei!
    Så mye fitndu gir bort i gavedrysset!

    Jeg blir med, tar 1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  60. 2 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  61. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 4 år :)prøver lykken med 3 lodd
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  63. Hei
    Gratulerer med 4 år :-)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  64. Gratulerer :)
    Tar gjerne 1 lodd jeg :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Superfine ting! Jeg tar to lodd jeg. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  66. Deltar gjerne i trekningen - 3 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  68. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lykkelodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  69. HEI. KJEMPE ARTIG MED EN GIVEAWAY!
    Et lodd på meg.

    Kontakt meg; 2404@hotmail.no
    Mvh Andrea

    SvarSlett
  70. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Har delt på Facebook :)

    Kjempe masse fine premier :)
    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  71. 3 lodd på meg, fb siden liker eg allerede å har delt konkurransen :) spennede gavedryss du holder, krysser fingrene for at eg blir en av de heldige :)

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Hei :-)

    Gratulerer med de 4 år og lykke til videre ;-)
    Blir gjerne med i trekningen og trekker 3 stk lodd.
    Ha en herlig helg med dine :-)

    De beste hilsener fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  73. Hiver meg så klart med!

    Satser på vinnerloddet med et lodd :)



    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Jeg trekker to lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  75. 3 lodd på meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg tar 2 lodd.

    Stina Hang
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  77. Happy, happy med 4år.
    Jeg vil gjerne ta ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  78. Gratulerer med jubileumet! Jeg prøver gjerne lykken, trekker 2 lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  79. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  80. Gratulerer så mye,du har en kjempe fin blogg 😄 Fortsett med 😄
    Jeg trekker et lodd...håper jeg vinner😄

    Camilla

    civersen11@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Vil gjerne prøve lykken

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Jeg prøver lykken :)

    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  83. 2 lodd på meg :)
    SÅ fine lykter og morsomme servietter!
    Ingrid

    SvarSlett
  84. 2 lodd på meg (kommentar og likar)

    Birgit

    SvarSlett
  85. Jeg har to lodd :) kommentar og liker :)

    iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Heisan!

    Jeg blir gjerne med, og krysser fingrene med to lodder!

    Ha en flott førjulsuke!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  87. Hei!
    Jeg tar 2 lodd. Kommenterer og linker på bloggen min :)

    SvarSlett
  88. Hei! Jeg vil veldig gjerne være med:) 1 lodd på meg:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  89. KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET!!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag