01.11.2012

Et helhetsinntrykk i hjemmet

Begynner endelig å lande igjen etter turen
Klærne er vasket opp og halve helgavasken er tatt. Tuva skal til pappan sin i morgen, så da får jeg masse tid til å pussle hjemme i morgen.

Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å pynte til jul og vært innom utallige nettbutikker etter inspirasjon. Vi overtok leiligheten 1.desember i fjor og fikk ikke mye tid til julepynt. I år skal vi være hjemme og jeg har mange planer i hodet over hvordan jeg vil ha det.
Frem til da flytter jeg litt på interiøret og prøver å få til det helhetsinntrykket jeg vil ha i hjemmet. 
Ser at jeg må gå til innkjøp av noen flere blomster, for det er ganske så trist i stua nå.




I morgen er det 4 år siden jeg fant ut at jeg var gravid med Tuva og den første bloggposten ble skrevet.
Tenk det - 4 år!!!!

Det er på sin plass og feire dette med dere som har gjort dette mulig for meg. En stor takk til alle som klikker seg innom og legger igjen en hilsen til oss. I noen dager fremover vil jeg legge ut en ny sponsor og premier som dere kan stikke av med. Et skikkelig gavedryss. Jeg har allerede 11 spennende sponsorer med på laget, og håper kanskje det blir enda flere! Følg med, for det blir masse flotte premier.

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Kjempefin stue du har! Blir nok kjekt å julepynte den:). Gratulerer med fire år som blogger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  2. Så lekkert det er i stua, kjempefint pynt-pynt på bordet også :D
    Jaggu, 4 år allerede, tiden flyr altså! Og tenk alt som har skjedd på de fire årene!
    Ha en flott kveld.
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Lekker stue, å ikke minst sofa ;) Er ganske sikker på det er den samme jeg har, er den fra bohus ? :)Gratulerer med 4år i morgen:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Stemmer det - Kansas fra Bohus

      Slett
  4. Så flott sofakrok:)
    Her er det og full juleplanlegging i hodet, elsker det ♥

    SvarSlett
  5. gratulerer med 4 år med blogging :) gleder meg til gavedryss og er spent på sponsorene dine :) Nydelige bilder fra stuen, jeg er også rundt og titter for inspirasjon til julen. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøre ren og hvit jul eller om jeg skal ha rødt :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag