02.11.2012

Bloggen fyller 4 år og du er invitert til å feire

Da var dagen kommet!
2. november - bloggens første innlegg ble skrevet, den dagen jeg fant ut at Tuva var på vei. 
Siden den gang har bloggen blitt så utrolig mye mer enn jeg hadde trodd. Startet mest for å teste dette fenomenet, fikk stadig flere besøk, flere kommentarer og nye følgere -Nå sitter jeg her med mellom 300-400 flotte lesere hver dag. Jeg blir virkelig rørt!

Det er på grunn av alle dere at dette har vart så lenge og derfor vil jeg be dere med på en feiring. 
Ca annenhver dag nå i november vil jeg presentere en ny samarbeidspartner og en premie som dere kan vinne ved å tjene lodd. På typisk blogglandiavis
Spennene ikke sant?

Jeg kan røpe så mye at Sofies Villa, Stonz, Lykkeland, Kinu og Ammebutikken er med på laget samt mange fler! Gled dere!
Nå skal helgavasken taes, sengene skal skiftes på og litt fler forberedelser før gavedrysset starter! 
God fredag 

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med 4 års dagen til bloggen. Så spennende med gavedryss.

    Ps: så lurt å ha t-lysestaker på etasjefat. Takk for tips;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 4 år her i bloggverden :) Blir spennende å se hvilke konkurranser som dukker opp. Ha en fin dag!:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så spennende :D Jeg gleder med :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med jubileum :D
    Begynte å lese bloggen din da du var i starten av svangerskapet,og trofast enda ;)
    Gleder meg til å høre om konkurransene!

    Ha en herlig helg Stine,kos deg :)
    Her er det fullt opp med barndåp!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 4 års dagen. nå har jeg ikke lest her så lenge, men følger deg fremover :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag