04.11.2012

Badet vårt

Hei dere!
Da er det bare timer igjen før enda en uke har passert oss - jeg hadde så utrolig mange planer for denne helgen siden Tuva var bortreist: jeg skulle lage senggavl, strikke en pute og grunne trappen før den skal males hvit. Men søndagen er her og jeg har ikke engang handlet tøy og garn! 

Jentene og jeg har vært på middag hos mamma i dag, og Tuva ville overnatte til i morgen, så i skrivende stund er Live og jeg hjemme alene. Skulle gjort mye, men lillesøster faller ikke skikkelig i søvn så det blir noen runder opp og ned trappen i kveld. Har iallefall tatt noen bilder av badet vårt som jeg tenkte å vise dere. Etter vi har bodd her i snart et år var det kanskje på tide





Badet så slik ut da vi flytter inn og består egentlig av dette rommet, en liten mellomgang og et toalett. Drømmen hadde vært å gjort alt dette til et stort delikat bad, men vi får se hva tiden, og pengboken, tillater med årene. Ikke øverst på listen.
Har heller ikke vindu på disse rommene så litt dårlig lys 

Ha en fin søndag!
Fortsett å meld dere på i gavedrysset under - i morgen kommer en ny sponsor

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du tar oss med inn på badet deres :))
    Syntes du har gjort rommet veldig lunt og koselig!! <3 ELSKER håndsåpedespenseren!! :)

    Ha en fin søndag <3

    SvarSlett
  2. Så koselig bad!:)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jatte:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag